Konferencji, książek i materiałów o mediach społecznościowych jest mnóstwo. Większość z nich dotyka jednak tylko pojedynczych problemów lub ślizga się po powierzchni prezentowanych zjawisk. Podczas konferencji zdobędą Państwo kompleksową wiedzę, która pozwoli zadbać o każdy kluczowy element social media marketingu. Od planowania przez moderację i tworzenie treści po analizę własnych działań - praktycy z branży podzielą się praktycznymi poradami i metodami pracy w oparciu o polskie i zagraniczne studia przypadku.
Program:
10:00 Otwarcie obrad, słowo wstępne.
Artur Jabłoński
BLOK I - PLANOWANIE
10:10 Wykład: Kim jest nasz odbiorca? Tworzenie i analiza grup docelowych naszych działań w social media.
Każde działanie w social media wymaga zdefiniowania odbiorcy. Bez określenia, do kogo kierujemy nasze posty, konkursy reklamy, nie mamy szansy na wypracowanie odpowiedniej komunikacji i zbudowanie zaangażowanej społeczności.
Często określenie płci i wieku nie wystarczy. Musimy się także wczuć w sytuację życiową naszego odbiorcy, zaspokajać jakąś jego potrzebę lub rozwiązywać problem.
Prezentacja ma na celu podpowiedzieć kilka prostych sposobów, jak to zrobić.
Marta Ławrynkowicz
10:50 Wykład: Planowanie działań w social media - najważniejsza jest strategia.
Wydaje się, że social media wkroczyły w nasze życie nieodzownie. I nawet jeśli zmienia się ich popularność, to nie zmienia się fakt i forma korzystania z nich coraz większej ilości użytkowników. W związku z tym powstaje pytanie, w jaki sposób powinny być planowane działania w mediach społecznościowych, aby były skuteczne. Tak, aby realizowały określone cele.
W prezentacji zostanie przedstawiona zarówno teoretyczna część związana ze skutecznym planowaniem działań w social media, jak też dobre praktyki. Istotnym elementem będzie również przedstawienie sposobu budowania i realizowania strategii, uwzględniającej wszystkie najważniejsze elementy i narzędzia. Począwszy od określenia sytuacji wyjściowej i określenia celów, na mierzeniu efektywności kończąc.
Rafał Skwiot
12:20 Przerwa, poczęstunek
BLOK II - DZIAŁANIE
12:50 Wykład: To się klika! Jakie treści angażują w mediach społecznościowych?
- psychologiczne powody, dla których ludzie dzielą się tresciami w sieci,
- cechy angażujących treści,
- 4 elementy, które musi spełniać treść, by być udostępniana,
- czego ludzie oczekują od marek w mediach społecznościowych.
Artur Jabłoński
13:30 Wykład: Dbaj o oprawę swojego profilu. Rola wizualiów w social media + przegląd narzędzi do jej tworzenia dla nie-grafików.
14:10 Przerwa na kawę
BLOK III - UDOSKONALANIE
14:30 Wykład: Analiza jest najważniejsza - o wyciąganiu wniosków ze statystyk naszych profili:
- Kilka zasad dobrego pomiaru.
- Rodzaje miar, którymi możemy mierzyć efekty działań w social media.
- Czy zasięg i zaangażowanie to jedyne miary?
- Czy w social media możemy zmierzyć ROI?
- Przydatne narzędzia: analityka social media, monitoring mediów, analityka webowa.
- Czy social media to kanał do szybkiej sprzedaży czy do 'budowania wizerunku"?
- Wyzwania pomiaru social media.
Anna Miotk
15:10 Wykład: Narzędzia wspierające zarządzanie komunikacją w social media.
Trudno nie zgodzić się z tezą, że działania marketingowe w mediach społecznościowych wymagają odpowiedniego zarządzania. To przekłada się na ich skuteczność. W ramach prelekcji dokonam przeglądu kilku wybranych narzędzi i platform pozwalających koordynować i analizować działania w social media, a także zarządzać PR-em w szerszym ujęciu. Przedstawię kilka niezbędnych narzędzi ułatwiających życie community managera.
Dominik Pokornowski
16:00 Zakończenie spotkania.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin: 14 maja 2015
Miejsce: Warszawa
Koszt udziału jednej osoby wynosi:
450 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 30 kwietnia 2015 r.
550 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 1 maja 2015 r.
Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.
Zgłoszenia:
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego: faksem bądź elektronicznie: http://www.cpi-sk.pl/imprezy/