14 maja 2015 (czwartek)

IX Forum Marketingu - MARKETING W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Konferencji, książek i materiałów o mediach społecznościowych jest mnóstwo. Większość z nich dotyka jednak tylko pojedynczych problemów lub ślizga się po powierzchni prezentowanych zjawisk. Podczas konferencji zdobędą Państwo kompleksową wiedzę, która pozwoli zadbać o każdy kluczowy element social media marketingu. Od planowania przez moderację i tworzenie treści po analizę własnych działań - praktycy z branży podzielą się praktycznymi poradami i metodami pracy w oparciu o polskie i zagraniczne studia przypadku.

Ta jedna konferencja wystarczy, by poznać i opanować najważniejsze elementy związane z mediami społecznościowymi.

Prowadzenie obrad: Artur Jabłoński

Program:

10:00 Otwarcie obrad, słowo wstępne.

Artur Jabłoński

BLOK I - PLANOWANIE

10:10 Wykład: Kim jest nasz odbiorca? Tworzenie i analiza grup docelowych naszych działań w social media.

Każde działanie w social media wymaga zdefiniowania odbiorcy. Bez określenia, do kogo kierujemy nasze posty, konkursy reklamy, nie mamy szansy na wypracowanie odpowiedniej komunikacji i zbudowanie zaangażowanej społeczności.

Często określenie płci i wieku nie wystarczy. Musimy się także wczuć w sytuację życiową naszego odbiorcy, zaspokajać jakąś jego potrzebę lub rozwiązywać problem.

Prezentacja ma na celu podpowiedzieć kilka prostych sposobów, jak to zrobić.

Marta Ławrynkowicz

10:50 Wykład: Planowanie działań w social media - najważniejsza jest strategia.

Wydaje się, że social media wkroczyły w nasze życie nieodzownie. I nawet jeśli zmienia się ich popularność, to nie zmienia się fakt i forma korzystania z nich coraz większej ilości użytkowników. W związku z tym powstaje pytanie, w jaki sposób powinny być planowane działania w mediach społecznościowych, aby były skuteczne. Tak, aby realizowały określone cele.

W prezentacji zostanie przedstawiona zarówno teoretyczna część związana ze skutecznym planowaniem działań w social media, jak też dobre praktyki. Istotnym elementem będzie również przedstawienie sposobu budowania i realizowania strategii, uwzględniającej wszystkie najważniejsze elementy i narzędzia. Począwszy od określenia sytuacji wyjściowej i określenia celów, na mierzeniu efektywności kończąc.

Rafał Skwiot

12:20 Przerwa, poczęstunek

BLOK II - DZIAŁANIE

12:50 Wykład: To się klika! Jakie treści angażują w mediach społecznościowych?

- psychologiczne powody, dla których ludzie dzielą się tresciami w sieci,

- cechy angażujących treści,

- 4 elementy, które musi spełniać treść, by być udostępniana,

- czego ludzie oczekują od marek w mediach społecznościowych.

Artur Jabłoński

13:30 Wykład: Dbaj o oprawę swojego profilu. Rola wizualiów w social media + przegląd narzędzi do jej tworzenia dla nie-grafików.

14:10 Przerwa na kawę

BLOK III - UDOSKONALANIE

14:30 Wykład: Analiza jest najważniejsza - o wyciąganiu wniosków ze statystyk naszych profili:

- Kilka zasad dobrego pomiaru.

- Rodzaje miar, którymi możemy mierzyć efekty działań w social media.

- Czy zasięg i zaangażowanie to jedyne miary?

- Czy w social media możemy zmierzyć ROI?

- Przydatne narzędzia: analityka social media, monitoring mediów, analityka webowa.

- Czy social media to kanał do szybkiej sprzedaży czy do 'budowania wizerunku"?

- Wyzwania pomiaru social media.

Anna Miotk

15:10 Wykład: Narzędzia wspierające zarządzanie komunikacją w social media.

Trudno nie zgodzić się z tezą, że działania marketingowe w mediach społecznościowych wymagają odpowiedniego zarządzania. To przekłada się na ich skuteczność. W ramach prelekcji dokonam przeglądu kilku wybranych narzędzi i platform pozwalających koordynować i analizować działania w social media, a także zarządzać PR-em w szerszym ujęciu. Przedstawię kilka niezbędnych narzędzi ułatwiających życie community managera.

Dominik Pokornowski

16:00 Zakończenie spotkania.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Termin: 14 maja 2015

Miejsce: Warszawa

Koszt udziału jednej osoby wynosi:

450 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 30 kwietnia 2015 r.

550 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 1 maja 2015 r.

Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.

Zgłoszenia:

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego: faksem bądź elektronicznie: http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2015/mms/formularz_cc.php


Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń.

Formularz zgłoszeniowy

opublikowano: 2015-04-02
Komentarze
Wybrane imprezy i wydarzenia w Warszawie i okolicy
30 października 2024 (środa), godz. 09:00
Muzeum Świat Iluzji - wystawa stała
30 października 2024 (środa), godz. 09:00
Muzeum Świat Iluzji - wystawa stała
30 października 2024 (środa), godz. 09:15
Symulator lokomotywy EU07
30 października 2024 (środa), godz. 09:15
Symulator lokomotywy EU07
30 października 2024 (środa), godz. 12:00
Alexander Adams " Od ruin do Odkupienia"
30 października 2024 (środa), godz. 12:00
Alexander Adams " Od ruin do Odkupienia"
30 października 2024 (środa), godz. 19:00
Chopin Salon - Koncert chopinowski
30 października 2024 (środa), godz. 19:00
Chopin Salon - Koncert chopinowski
30 października 2024 (środa), godz. 20:00
STONED JESUS + DOPELORD + THE ABBEY | WARSZAWA
31 października 2024 (czwartek), godz. 09:00
Muzeum Świat Iluzji - wystawa stała
31 października 2024 (czwartek), godz. 09:00
Muzeum Świat Iluzji - wystawa stała
 
Polityka Prywatności