LII konferencja w cyklu INFORMATYKA KORPORACYJNA WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII MOBILNYCH DO CELÓW BIZNESOWYCH I PRODUKCYJNYCH, Warszawa, 7 maja 2015 r.
Program
10:00 Wykład wprowadzający: Zasady działania i przykłady wykorzystywania technologii mobilnych w biznesie:
- Technologie mobile w biznesie - teraźniejszość i przyszłość - fakty i mity.
- Specyfika i potencjał wykorzystania technologii mobilnych w biznesie.
- Wpływ technologii mobilnych na zarządzanie organizacją.
- Współczesny klient a technologie mobilne.
- Bariery i ograniczenia wykorzystania technologii mobilnych w biznesie - perspektywa menedżerska.
Dr hab. Grzegorz Mazurek, Profesor w Akademii Leona Koźmińskiego
10:50 Wykład: Pozycja rynkowa aplikacji mobilnych:
- analityka aplikacji, przegląd narzędzi i zakres ich wykorzystania,
- analityka rynku aplikacji, przegląd narzędzi i zakres ich wykorzystania,
- podstawowe informacje dt. algorytmów appmarketów,
- wskaźniki służące do opisu sukcesu aplikacji,
- wprowadzenie do tworzenia strategii marketingowej,
- czym różni się instalacja organiczna od wspomaganej: optymalizacja działań marketingowych przy uwzględnieniu rozkładu retencji oraz czynnika wirusowości,
- modele biznesowe aplikacji: free, paid, freemium,
- narzędzia promocji ASO, reklama,
- badania: segmentacja, badania kohortowe, lejek konwersji.
Michał Giera, Agencja Snapp
11:40 Prezentacja sponsora konferencji
12:10 Przerwa, poczęstunek
12:30 Prezentacja: Trendy technologiczne w zakresie funkcjonalności urządzeń mobilnych dla biznesu.
- trendy rozwoju urządzeń mobilnych w środowisku magazynowo-produkcyjnym, zastosowania "poza czterema ścianami",
- dobór urządzeń w zależności od: środowiska pracy, przewidywanego cyklu wykorzystania, stosowanych aplikacji oraz ich sposobu obsługi,
- bezpieczeństwo oraz zarządzanie urządzeniami mobilnymi.
Tomasz Dzideczek, Senior Sales Enginner, Zebra Technologies
13:00 Prezentacja: Technologie dla rynku rozwiązań mobilnych:
- systemy operacyjne - udziały rynkowe, specyfika, użytkownicy,
- technologie programowania - natywne, hybrydowe, webowe,
- dystrybucja - sklepy, narzędzia testowe, certyfikacja,
- fragmentacja rynku mobilnego - ilość urządzeń i wersji systemów operacyjnych na rynku,
- rekomendacja wyboru systemu operacyjnego - rynek B2C i B2B.
Tomasz Witt, prezes Zarządu, Norbsoft
13:30 Prezentacja: Scenariusze biznesowe wykorzystania urządzeń mobilnych w biznesie:
- przykłady wdrożeń urządzeń mobilnych pod kątem wsparcia procesów biznesowych w przedsiębiorstwach i instytucjach,
- rodzaje scenariuszy biznesowych, możliwości techniczne i korzyści płynące z tego rodzaju wdrożeń,
- czym należy pamiętać planując wdrożenie i w jakiej kolejności je realizować
Tomasz Burczyński, prezes Zarządu, Fabrity K2
14:00 Case study: Drony i marketing:
- W jaki sposób nowe technologie wpływają na strategie marketingowe?
- Upowszechnienie dronów - szanse dla komunikacji marek.
- Możliwe zastosowania dronów w marketingu i reklamie.
- Szanse i zagrożenia (kwestia prywatności, bezpieczeństwa itp.).
Marek Staniszewski, Chief Strategy Officer, Havas Worldwide Warsaw
14:40 Przerwa
15:00 Wykład: Technologie mobilne i cloud computing - aspekty prawne:
- umowy,
- modele,
- prawa autorskie,
- ochrona danych osobowych,
- bezpieczeństwo,
- problematyka prawna BYOD.
Mec. Jarosław Góra, Kancelaria Ślązak, Zapiór i Wspólnicy
15:40 Wykład i konsultacje: Ulgi w podatku dochodowym z tytułu stosowania nowych technologii informatycznych:
- wprowadzenie - zagadnienia ogólne,
- konstrukcja ulgi technologicznej - warunki zastosowania,
- możliwości zastosowania ulgi technologicznej - różne perspektywy,
- korzyści wynikające z ww. ulgi.
Mariusz Żochowski, Starszy Menedżer w dziale Doradztwa Podatkowego Deloitte, Biuro w Warszawie
16:30 Zakończenie programu, wręczenie certyfikatów
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin: 7 maja 2015 r.
Miejsce: Warszawa
Koszt udziału jednej osoby wynosi:
460 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 24 kwietnia 2015 r.
560 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 25 kwietnia 2015 r.
Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.
Zgłoszenia:
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego: faksem bądź elektronicznie: http://www.cpi-sk.pl/imprezy/
Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń.
Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres cpi@cpi.com.pl lub telefonicznie (022) 870-69-78