Codziennie dociera do nas masa komunikatów reklamowych i niereklamowych. Wszechobecny szum informacyjny sprawia, że coraz trudniej zainteresować odbiorcę – zwłaszcza reklamą. Jest na to sposób: content marketing, czyli tworzenie ciekawych i angażujących treści. W dobie szumu informacyjnego to najskuteczniejsza metoda przyciągnięcia uwagi potencjalnego klienta. Warszawa, 1 kwietnia 2015 r.
W czasie warsztatów dowiedzą się Państwo jak przygotować i przeprowadzić tego typu działania.
Dzięki warsztatom z content marketingu uczestnik zdobędzie wiedzę niezbędną do zaplanowania i realizowania działań marketingowych opartych na dystrybucji angażujących treści.
Cel warsztatów:
- uczestnicy dowiedzą się jak budować strategię marketingową opartą na angażujących treściach,
- poznają zasady tworzenia angażujących treści i dowiedzą się, jak powiązać je z działalnością firmy/marki,
- nauczą się wykorzystywać użytkowników i klientów do współtworzenia treści dla siebie.
Warsztaty kierowane są do:
- pracowników agencji reklamowych
- pracowników agencji public relations
- pracowników działów marketingu
- brand managerów
- oraz do właścicieli małych i średnich firm
Warsztaty prowadzi: Artur Jabłoński - szkoleniowiec z zakresu marketingu i mediów społecznościowych. Wykłada na kilku uczelniach i szkołach wyższych. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Pisze o marketingu na swoim blogu, dzieli się wiedzą z tego zakresu w branżowych pismach i na wortalach.
Program:
09:30 Rejestracja uczestników, świeża kawa na początek dnia
10:00 I MODUŁ - CZYM JEST CONTENT MARKETING
1. Angażujące treści, czyli jakie?
2. Paid/Reach/Owned Media
3. Szum informacyjny i jak z niego uciec.
4. Przegląd najpopularniejszych narzędzi.
11:00 II MODUŁ - TWORZENIE STRATEGII CONTENT MARKETINGOWEJ
1. Określanie celów i analiza sytuacji wyjściowej
2. Wybór narzędzi publikacji i dystrybucji treści
3. Harmonogram, monitoring, budżet
4. Realizacja i ewaluacja kampanii
13:00 Przerwa na lunch
13:30 III MODUŁ - TWORZENIE ANGAŻUJĄCYCH TREŚCI, CZĘŚĆ I
1. Klucze fascynacji i przykłady wciągających historii
2. Jedna historia - wiele kanałów. Jak snuć opowieść transmedialną
3. Anatomia treści wirusowych
4. Wykorzystywanie treści generowanych przez użytkowników
15:30 Przerwa na kawę
15:45 IV MODUŁ - TWORZENIE ANGAŻUJĄCYCH TREŚCI, CZĘŚĆ II
1. Skuteczne teksty - jak je tworzyć
2. Redagowanie wciągających artykułów
3. Tworzenie newsletterów
4. Treści wizualne - od zdjęcia po infografikę
16:45 Zakończenie warsztatów
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin: 1 kwietnia 2015 r.
Miejsce: Warszawa
Koszt udziału 1 osoby wynosi:
690 zł + 23% VAT
Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.
Zgłoszenia:
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego: faksem bądź elektronicznie: http://cpi.com.pl/imprezy/
Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń.
Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres mailto:cpi@cpi.com.pl lub telefonicznie (022) 870-69-78