17 grudnia 2014 (środa)

Warsztaty Narzędzia Content Marketingu

Warsztaty NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGU Warszawa, dnia 17 grudnia 2014 r.

Codziennie dociera do nas masa komunikatów reklamowych i niereklamowych. Wszechobecny szum informacyjny sprawia, że coraz trudniej zainteresować odbiorcę - zwłaszcza reklamą. Jest na to sposób: content marketing, czyli tworzenie ciekawych i angażujących treści. W dobie szumu informacyjnego to najskuteczniejsza metoda przyciągnięcia uwagi potencjalnego klienta.

W czasie warsztatów dowiedzą się Państwo jak przygotować i przeprowadzić tego typu działania.

Dzięki warsztatom z content marketingu uczestnik zdobędzie wiedzę niezbędną do zaplanowania i realizowania działań marketingowych opartych na dystrybucji angażujących treści.

Cel warsztatów:

- uczestnicy dowiedzą się jak budować strategię marketingową opartą na angażujących treściach,

- poznają zasady tworzenia angażujących treści i dowiedzą się, jak powiązać je z działalnością firmy/marki,

- nauczą się wykorzystywać użytkowników i klientów do współtworzenia treści dla siebie.

Warsztaty kierowane są do:

- pracowników agencji reklamowych

- pracowników agencji public relations

- pracowników działów marketingu

- brand managerów

- oraz do właścicieli małych i średnich firm

Warsztaty prowadzi: Artur Jabłoński - szkoleniowiec z zakresu marketingu i mediów społecznościowych. Wykłada na kilku uczelniach i szkołach wyższych. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Pisze o marketingu na swoim blogu, dzieli się wiedzą z tego zakresu w branżowych pismach i na wortalach.

Program:

09:30 Rejestracja uczestników, świeża kawa na początek dnia

10:00 I MODUŁ - CZYM JEST CONTENT MARKETING

1. Angażujące treści, czyli jakie?

2. Paid/Reach/Owned Media

3. Szum informacyjny i jak z niego uciec.

4. Przegląd najpopularniejszych narzędzi.

11:00 II MODUŁ - TWORZENIE STRATEGII CONTENT MARKETINGOWEJ

1. Określanie celów i analiza sytuacji wyjściowej

2. Wybór narzędzi publikacji i dystrybucji treści

3. Harmonogram, monitoring, budżet

4. Realizacja i ewaluacja kampanii

13:00 Przerwa na lunch

13:30 III MODUŁ - TWORZENIE ANGAŻUJĄCYCH TREŚCI, CZĘŚĆ I

1. Klucze fascynacji i przykłady wciągających historii

2. Jedna historia - wiele kanałów. Jak snuć opowieść transmedialną

3. Anatomia treści wirusowych

4. Wykorzystywanie treści generowanych przez użytkowników

15:30 Przerwa na kawę

15:45 IV MODUŁ - TWORZENIE ANGAŻUJĄCYCH TREŚCI, CZĘŚĆ II

1. Skuteczne teksty - jak je tworzyć

2. Redagowanie wciągających artykułów

3. Tworzenie newsletterów

4. Treści wizualne - od zdjęcia po infografikę

16:45 Zakończenie warsztatów

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Termin: 17 grudnia 2014 r.

Miejsce: Warszawa

Koszt udziału 1 osoby wynosi:

690 zł + 23% VAT

Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.

Zgłoszenia:

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego: faksem bądź elektronicznie: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2014/ncm2/formularz_cc.php


opublikowano: 2014-12-05
Komentarze
Wybrane imprezy i wydarzenia w Warszawie i okolicy
25 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 17:45
Teleturniej na żywo ze znajomymi! Gra dla nawet 12 osób w Quiz Mate
25 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 17:45
Teleturniej na żywo ze znajomymi! Gra dla nawet 12 osób w Quiz Mate
25 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 18:30
Mamiko Ueyama - Koncert chopinowski / Chopin concert
25 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 19:00
Chopin Salon - Koncert chopinowski
25 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 19:00
Natalia Niemen - piosenki z duszą!
25 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 19:00
Wirtuoz i Małgorzata - koncert Waldemara Malickiego
25 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 20:00
Giolì & Assia: Resurrection World Tour | Warszawa
Polityka Prywatności