Konferencja PRAKTYKA STOSOWANIA BIG DATA OD E-COMMERCE DO ADMINISTRACJI, Warszawa, 11 grudnia 2014 r.
Program:
10:00 Wykład wprowadzający: Informacje - podstawa funkcjonowania biznesu. Big Data jako najtańszy zasób w rozwiązywaniu problemów zarządzania:
- Cechy informacji w kontekście działalności biznesowej.
- Filozofia Big Data, koncepcja 4v - wielkość, szybkość, różnorodność, wartość.
- Big Data i Business Intelligence - symbioza czy alternatywa ?
- Big Data Analytics - nowa jakość dla biznesu, przykładowe zastosowania.
- Wizualizacja danych - sztuka odkrywania relacji.
Dr Jarosław Olejniczak, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej, Szkoła Główna Handlowa, Kierownik Zakładu Informatycznych Systemów Zarządzania, Wojskowa Akademia Techniczna
10:40 Wykład: Warunki opłacalności Big Data:
- nowe elementy w analityce,
- największe wyzwania przy budowie systemu,
- narzędzia do analizy dużych wolumenów danych,
- zaawansowane techniki statystycznej analizy danych.
Radosław Kita, koordynator ds. badań i analiz programowych TVN
11:20 Prezentacja: Analityka grafowa w świecie BigData.
Analityka grafowa jest kolejną technologią, która zyskuje co raz to większe znaczenie w świecie BigData, wykorzystywana jest do detekcji defraudacji, rozwiązań BI oraz specjalistycznych analiz.
W trakcie prezentacji zostaną przedstawione przykłady zastosowania technologii grafowych w polskich przedsiębiorstwach.
Krystian Piećko, Chief Technology Officer PILAB SA.
12:10 Przerwa, poczęstunek.
12:30 Prezentacja: Praktyczne aspekty stosowania metod analitycznych Big Data. Jak zwiększyć skuteczność przewidywań zdarzeń w procesie sprzedażowym, jak je monitorować i optymalizować - przykłady zastosowań.
Grzegorz Chmielowski, Teradata
13:00 Case study: Wykorzystanie Big Data do automatyzacji marketingu:
- Jak dopasować treści i przesłać je w odpowiednim momencie do konkretnego odbiorcy?
- Jak zautomatyzować reakcję na zachowanie pojedynczego klienta i wykorzystać rozwiązania real-time analytics?
- Jak wykorzystać ogromną ilość informacji do zwiększenia konwersji online oraz poprzez Call Center?
Michał Jaworski, E-Commerce Dyrektor, Rainbow Tours
13:30 Case study: BIG Data w nowoczesnych usługach finansowych.
- Tradycyjne a nowe podejście do oceny ryzyka.
- Wyzwania biznesu opartego na danych.
- Dobór źródeł danych w cyfrowym biznesie finansowym - czy Facebook jest dobrym źródłem wiedzy o pożyczkobiorcy?
Marcin Borowiecki, Dyrektor Zarządzający, Wonga.com
14:00 Prezentacja: Wykrywanie oszustw przy użyciu analityki zdarzeniowej Big Data.
Przy pomocy nowoczesnych technik, oszuści wykorzystują luki w przedsiębiorstwach i dokonują przestępstw. Dotychczas stosowane metody, narzędzia I modele analityczne, coraz częściej napotykają na granice swoich możliwości technologicznych, co uniemożliwia skutecznie wykrywanie i przeciwdziałanie oszustwom. Coraz więcej przedsiębiorstw testuje rozwiązania polegające na zastosowaniu nowego typu analityki zdarzeniowej i behawioralnej Big Data, która to w połączeniu z wydajną technologią przetwarzania danych źródłowych w czasie rzeczywistym umożliwia wykrywanie złożonych oszustw.
Efektywność zastosowania nowego typu analityki Big Data została potwierdzona wynikami przeprowadzonych projektów w Europie, jak również w Polsce. Podczas wykładu będą mieli Państwo możliwość usłyszeć o najnowszych doświadczeniach z zastosowania analityki zdarzeniowej Big Data do wykrywania oszustw i nadużyć
(zaproszenie zostało skierowane)
14:30 Przerwa
14:50 Case study: Big data a social media - co ćwierka w danych:
- social media jako źródło danych,
- możliwe wykorzystanie danych z social media,
- automatyczna interpretacja danych w Sotrender.
Paweł Kucharski, CTO, Sotrender
15:20 Case study: Big data a wykorzystanie danych z rejestrów publicznych i innych rejestrów prowadzonych przez administrację:
- pojęcie rejsteru publicznego i zakres korzystania z danych przez inne podmioty,
- inne rejestry i zbiory prowadzone przez administrację,
- korzystanie z innych informacji z sektora publicznego a regulacje prawne o dostępie do informacji publicznej,
- prawne ograniczenia korzystania z danych publicznych.
Dr Arwid Mednis, Partner, Wierzbowski Eversheds Sp.k.
16:00 Zakończenie konferencji.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Termin: 11 grudnia 2014 r.
Miejsce: Warszawa
Koszt udziału jednej osoby wynosi:
450 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 28 listopada 2014 r.
550 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 29 listopada 2014 r.
700 zł + 23% VAT - dla przedstawicieli firm posiadających rozwiązania związane z tematyką konferencji
Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.
Zgłoszenia:
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:
faksem - formularz w załączeniu
bądź elektronicznie: http://www.cpi-sk.pl/imprezy/Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń.
Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres cpi@cpi.com.pl lub telefonicznie (022) 870-69-78