21 października 2014 (wtorek)

Kreowanie marki w e-commerce - seminarium

Organizatorzy zapraszają do udziału w seminarium pt „Kreowanie marki w e-commerce”, podczas którego zaproszeni specjaliści odpowiedzą m.in. na pytania: w jaki sposób wykreować markę w e-handlu? Jakie są trendy w budowaniu marki oraz w jaki sposób wykorzystać w tym celu social media? Jakie są zasady budowania marki poprzez media społecznościowe? Omówione zostaną ponadto wybrane aspekty prawne korzystania z oznaczeń przedsiębiorcy w e-commerce.

Seminarium: KREOWANIE MARKI W E - COMMERCE

Warszawa, 21 października 2014 r.

10:00 Rozpoczęcie seminarium

10:10 Wykład i dyskusja: Istota i specyfika kreowania marki w e-handlu

- Czym jest marka dla sprzedażny w sieci.

- Na czym polega budowanie marki w ecommerce.

- Jak buduje się markę na autentycznych wartościach.

Borys Skraba, Bold Brand Agency

10:55 Wykład i dyskusja: Trendy w budowaniu marki

- Społeczeństwo sieciowe, komunikacja sieciowa

- Consumer Empowerment

- Socjologia sieci społecznych w nowoczesnym brandingu

- Personal branding

- "Product is the king, distribution is the Queen", a co z marką?

- Marki własne

- Branding "szerokiego kontekstu", czyli "Selling lifestyles rather than products"

- Marketing 3.0, marketing wartości.

- Branding niskobudżetowy, "guerilla branding"

- "Netx step", czyli co nas czeka za chwilę

Jarosław Goławski, prezes zarządu oraz dyrektor strategiczny i kreatywny Brand Support

11:50 Wykład: Wykorzystanie social media w e-commerce

- Przegląd najważniejszych możliwości i funkcji największych serwisów społecznościowych

- wspierających działalność e-commerce:

- Facebook,

- Instagram,

- Pinterest,

- Twitter.

- Rola i możliwości narzędzi do monitorowania mediów społecznościowych;

- Facebook Ads w działalności e-commerce:

- możliwości targetowanie reklamy,

- remarketing,

- monitorowanie konwersji.

Szymon Lisowski, Social Media Specialist

12:40 Przerwa, poczęstunek

13:20 Blok prezentacji firmowych

14:00 Wykład: Marki w serwisach społecznościowych

- E-commerce w liczbach (najnowsze dane dotyczące stanu handlu internetowego w Polsce).

- Specyfika przekazu marketingowego w serwisach społecznościowych (cechy predestynujące serwisy społecznościowe do komunikacji z klientem).

- Zasady budowania świadomości marki poprzez serwisy społecznościowe (jak podejść do wzmacniania potencjału marki z wykorzystaniem serwisów społecznościowych).

dr hab. Mirosław Moroz, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

14:50 Przerwa

15:10 Wykład konsultacje: Wybrane aspekty prawne korzystania z oznaczeń przedsiębiorcy w e-commerce.

- Kategorie naruszeń przepisów obowiązującego prawa oraz praw osób trzecich, do jakich może dojść w wyniku korzystania przez przedsiębiorców branży e-commerce z oznaczeń indywidualizujących (tj. oznaczeń dotyczących e -sklepów oraz oferowanych za ich pośrednictwem towarów i usług).

- Korzystanie z w/w oznaczeń przez przedsiębiorców w sposób zgodny z prawem oraz regulaminami usługodawców internetowych (sieci społecznościowe, AdWords, wyszukiwarki).

- Omówienie uprawnień, jakie przysługują przedsiębiorcom w przypadku naruszenia w Internecie przysługujących im praw do oznaczeń indywidualizujących.

Paweł Gruszecki, Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy

16:10 Zakończenie obrad i wręczenie certyfikatów

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Termin: 21 października 2014 r.

Miejsce: Warszawa

Koszt udziału 1 osoby wynosi:

490 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 10 października 2014 r.

590 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 11 października 2014 r.

Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.

Zgłoszenia:

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:

faksem - formularz w załączeniu

bądź elektronicznie: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2014/kmec/formularz_cc.php

Organizator zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zgłoszenia w wybranym terminie ze względu na brak wolnych miejsc. O przyjęciu decyduje kolejność przesyłania zgłoszeń.

Wszelkie informacje można uzyskać pisząc na adres mailto:cpi@cpi.com.pl lub telefonicznie (022) 870-69-78

opublikowano: 2014-10-06
Komentarze
Wybrane imprezy i wydarzenia w Warszawie i okolicy
31 października 2024 (czwartek), godz. 18:30
Aria Martelle – Trasa koncertowa i meet&greet.
31 października 2024 (czwartek), godz. 18:30
Malowanie przy winie w Warszawie!
31 października 2024 (czwartek), godz. 18:30
Malowanie przy winie w Warszawie!
31 października 2024 (czwartek), godz. 18:30
Maria Skurjat-Silva - Koncert chopinowski / Chopin concert
31 października 2024 (czwartek), godz. 19:00
Chopin Salon - Koncert chopinowski
31 października 2024 (czwartek), godz. 19:00
Chopin Salon - Koncert chopinowski
31 października 2024 (czwartek), godz. 19:00
KONCERTY PRZY ŚWIECACH w Sali Koncertowej Fryderyk
31 października 2024 (czwartek), godz. 21:00
HardX-Horror Rave by Techxponential
31 października 2024 (czwartek), godz. 23:00
CRISTOPH | Collision by GIGI & WEIKUM
 
Polityka Prywatności