Jak wyróżnić się wśród setek kandydatów do pracy, jakich umiejętności oczekują dziś pracodawcy, jak rozpocząć karierę w trakcie studiów? – odpowiedzi na te pytania uzyskają uczestnicy studenckich targów pracy JobSpot, które odbędą się w kampusie Grupy Uczelni Vistula na warszawskim Ursynowie 8 maja 2014 r. o godz. 9.30. Wstęp wolny.
W targach weźmie udział ok. 40 wystawców. Uczestnicy poszukujący ofert pracy, praktyk czy staży nie tylko spotkają się z przedstawicielami firm, ale także będą mogli wziąć udział w konferencji z udziałem inspirujących mówców. Prelegenci opowiedzą o możliwościach połączenia pasji z pracą i budowaniu własnej marki.
- Na Uczelni Vistula bardzo dużą wagę przywiązujemy do rozwijania przedsiębiorczości wśród studentów i do przygotowania ich do wejścia na rynek pracy. Chcemy ułatwić im kontakty z potencjalnymi pracodawcami, a pracodawcom umożliwić dotarcie do najlepszych studentów - podkreśla Anna Plewa, Dyrektor ds. Współpracy z Biznesem i Rozwoju Studentów Grupy Uczelni Vistula.
Wydarzenie zakończy debata pod hasłem "Nie robię tego za darmo", organizowana wspólnie z Fundacją "Wspieramy wielkich jutra". W gronie ekspertów rynku pracy, przedstawicieli biznesu oraz studentów przedyskutujemy kontrowersyjny temat - czy student powinien być wynagradzany w trakcie odbywania praktyki lub stażu?
Pozytywnie o JobSpot
Będzie to już druga edycja Job Spot. Pierwsza odbyła się w 2013 r. i spotkała się z pozytywnym odbiorem studentów oraz środowiska biznesu.
- Od 1994 r. doradzam w rozwoju kariery zarówno studentom, jak i menedżerom. Z przyjemnością uczestniczyłem w Job Spot w 2013 roku. Impreza została profesjonalnie zorganizowana - podkreśla Grzegorz Turniak, założyciel firmy BNI Polska. ⎼ Pozytywnie zaskoczyło mnie ogromne zainteresowanie i entuzjazm studentów tej międzynarodowej uczelni. Chętnie wezmę udział w tegorocznej edycji Job Spot i polecę ją wystawcom i pracodawcom - dodaje Turniak.
Targi JobSpot odbywają się w ramach projektu Akademii Finansów i Biznesu Vistula Cooperative-Education, którego celem jest tworzenie i umacnianie współpracy edukacji z otoczeniem biznesowym.