W czwartek 27 lutego odbędzie się trzecie w tym roku akademickim spotkanie z cyklu „PRywatki”. Jest to cykl warsztatowo-wykładowy dotyczący zagadnień związanych z Public Relations i szeroko rozumianą komunikacją. Najbliższe spotkanie pod tytułem ”Wizerunek marki na YouTube” poprowadzi pani Barbara Sołtysińska. Cykl organizuje Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej MODERATOR wraz z partnerem strategicznym Livebrand PR Communications.
O wizerunku marki na YouTube opowie Barbara Sołtysińska, która od 7 lat jest związana z branżą PR. Pełniła funkcję prezesa agencji Livebrad PR Communications a wcześniej była związana z Grupą MSL - najpierw z Ciszewski MSL jako dyrektor strategiczny i zastępca dyrektora zarządzającego, a później odpowiadała za agencję MSL Warsaw. Projekty, które realizowała i nadzorowała, zostały uhonorowane licznymi nagrodami - polskimi i międzynarodowymi, m.in. Złotymi Spinaczami, nagrodami Golden Drum, tytułem Projektu PR Roku, Magellan Award, SABRE Awards, Kreaturą i innymi. Swoją wiedzą dzieli się podczas prowadzonych szkoleń oraz wykładów m.in. na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Warszawskiej Szkole Reklamy.
Spotkanie odbędzie się 27 lutego 2014r. o godzinie 19:00 w kawiarni Bookhousecafe, mieszczącej się przy ulicy Świętokrzyskiej 14. Wstęp na spotkanie jest nieodpłatny.
Szczegóły i aktualności:
https://www.facebook.com/events/620961377976513/?ref_newsfeed_story_type=regular
http://www.psychologia.pl/moderator/prywatki/
Victoria Chyczewska