7 grudnia 2013 rusza Jarmark Świąteczny w Domu Braci Jabłkowskich u zbiegu ulic Brackiej i Chmielnej, w samym sercu handlowej, przedświątecznej Warszawy. Wydarzenie, które doskonale połączy tradycję Domu Handlowego wybudowanego w 1914 roku z nowoczesnymi trendami, upowszechnianiem idei zdrowego jedzenia.
Twórcy m.in.: Targu Saska Kępa (dawniej Le Targ) i nowego Up Targ przy ul. Burakowskiej przywracają i ożywiają tę ideę już od dawna, realizując szereg kameralnych przedsięwzięć o podobnym charakterze. Idą za potrzebą świadomych konsumentów i starają się odpowiadać na coraz większą świadomość konsumentów oferując produkty sprawdzone i najwyższej jakości.
Będą z nami najlepsi producenci żywności, najsmaczniejsze produkty, najciekawsze projekty artystyczne. Będzie można zaopatrzyć się we wszystkie tradycyjne dania świąteczne albo kupić produkty do ich przyrządzenia. Będzie można rozmawiać z producentami, popróbować wszystkiego, poznać tajemnice doskonałych smaków, kupić piękne prezenty, a także chwilę odpocząć w kawiarence na miejscu. Tu klient znajdzie ładne przedmioty, dobre jedzenie i cudowną, rodzinną atmosferę.
Organizatorzy przygotują atrakcje dla osób, które same zechcą próbować swoich sił w niełatwej sztuce gotowania czy też stworzą możliwość własnoręcznego przygotowania ozdób świątecznych, pod okiem uznanych artystów zaproszonych do projektu.Oddany do użytku 99 lat temu Dom Towarowy Braci Jabłkowskich, piękny, modernistyczny gmach przy ulicy Brackiej 25 został wzniesiony w latach 1913-14, według projektu Karola Jankowskiego i Franciszka Lilpopa, na potrzeby powstałej pod koniec XIX wieku firmy "Bracia Jabłkowscy". Autorzy inspirowali się wielkimi francuskimi i niemieckimi domami towarowymi, a szczególnie zaprojektowanym przez Alfreda Messela domem Wertheima w Berlinie. Jako główną ideę sewgo działania, spółka zakładała ograniczenie kosztów pośrednich przy dystrybucji towarów. Realizowano to poprzez bezpośrednie zaopatrywanie się u producentów, wyeliminowano łańcuch pośredników, by można zaoferować klientom tańszy produkt. Aby uprzyjemnić zakupy, otwarto na trzecim piętrze kawiarnię, a w sezonie letnim, na tarasie mieszczącym się na dachu, serwowano kefiry i soki owocowe, propagując idee zdrowego żywienia.