III FORUM INFORMATYKI W INSTYTUCJACH KULTURY (Muzea, biblioteki, teatry, domy kultury, galerie i centra sztuki) NOWE FORMY ELEKTRONICZNEJ KOMUNIKACJI W ROZWOJU DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI KULTURY. Termin: 27 marca 2013 r. (środa), miejsce: Warszawa.
Koszt udziału jednej osoby w forum wynosi:
390 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 19 lutego 2013;
490 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 20 lutego do 19 marca 2013;
590 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 20 marca 2013;
Koszt udziału jednej osoby w forum dla przedstawicieli biznesu wynosi: 700 zł + 23% VAT
Powyższy koszt obejmuje: udział w forum, materiały konferencyjne, lunch, przekąski i napoje w przerwach.
Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego
faksem lub elektronicznie z naszej strony internetowej i otrzymanie
pisemnego potwierdzenia udziału ze strony CPI.
O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.
Rezygnacja z udziału po 20 marca 2013 r. lub nieobecność na szkoleniu
powoduje powstanie zobowiązania pokrycia pełnych kosztów udziału na
podstawie faktury Centrum Promocji Informatyki.
Rezygnacja możliwa jest tylko i wyłącznie w formie pisemnej.
Program i informacje na stronie:
http://WWW.FORUM.SZTUKA.EDU.PL