Agencja Copywriterska Textmakers rozpoczyna autorski cykl intensywnych szkoleń pod hasłem „Copywriting w reklamie”. Pierwsze szkolenie odbędzie się 8 grudnia w Warszawie. Na adeptów wiedzy o twórczym pisaniu czeka 30 miejsc.
Uczestnicy szkolenia będą poznawać teoretyczne podstawy copywritingu oraz związanych z nim zagadnień pokrewnych takich jak: webwriting, dziennikarstwo, PR, strategia reklamy i prawo autorskie. Organizatorzy zaprezentują także przegląd branżowych case’ów z Polski i świata. Wszyscy zainteresowani będą mieli okazję zdobyć bezcenne wskazówki oraz praktyczne porady a także „od kuchni” poznać specyfikę pracy copywritera.
W programie szkolenia położono szczególny nacisk na kwestie praktyczne - słuchacze będą np. rozwiązywać specjalnie przygotowane zadania. Na zakończenie każdy z uczestników otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia oraz listę źródeł i zadań do dalszego samodzielnego rozwoju umiejętności.
„Szkolenie zamierzamy oprzeć na dwóch filarach, którymi są rzetelna i ciekawie podana wiedza oraz praktyczne podstawy warsztatu. Zachęcamy do udziału szczególnie studentów i absolwentów, dla których jest to pierwszy krok do zdobycia atrakcyjnego, twórczego zawodu.” – zaprasza współprowadząca szkolenie Agnieszka Wiącek z Textmakers.
Zapisy na szkolenie już trwają. Wszystkie informacje można znaleźć pod adresem www.textmakers.pl/szkolenia. Co ważne, do końca listopada obowiązuje specjalna, promocyjna cena.