13 października 2012 (sobota), godz. 10:00
CASTING WARSZAWA, GALERIA MOKOTÓW 13.10.2012
Stacja telewizyjna FashionTV powstała w 1997 roku. Od tego czasu emituje programy lifestylowe oraz przygotowuje dla swoich widzów relacje z najciekawszych wydarzeń modowych, odbywających się na całym świecie. Stacja stała się bardzo szybko najważniejszym kanałem telewizyjnym poświęconym modzie, niekwestionowanym autorytetem w dziedzinie „fashion&design” oraz organizatorem prestiżowych wydarzeń modowych. W 2003 r. FashionTV rozpoczęła produkcję cyklu profesjonalnego konkursu modelek. Pierwsza edycja FashionTV Model Awards odbyła się w Monaco, a od tego czasu finały miały miejsce w: Paryżu w 2004r., Grecji w 2005 r., Cannes w 2006 r., Londynie w 2007 r., Cape Town w 2008 r., Sydney w 2009 r., Macau w 2010r. oraz na Cyprze w 2011r. Tym razem konkurs FashionTV Model Search odbędzie się w Polsce. Sponsorem tytularnym konkursu jest marka LG .
LG Electronics, lider w produkcji urządzeń elektronicznych, w swoich projektach zawsze łączy innowacyjną technologię z unikalnym designem. Przedsięwzięcie przygotowywane wspólnie z Fashion TV to kolejna, po zrealizowanym we współpracy z Gosią Baczyńską pokazie „Wielkie Pranie z LG” inicjatywa firmy, która pokazuje poszanowanie dla piękna i stylu. Kolejnym dowodem na zamiłowanie firmy do branży fashion jest jej wieloletnia współpraca z domem mody Prada – niezwykły przykład owocnej współpracy między producentem telefonów, a marką ze świata mody.
„Współpraca z Fashion TV jest kluczowa dla wizerunku LG Electronics, jako firmy wyznaczającej trendy w projektowaniu urządzeń elektronicznych. Smartfon, telewizor czy pralka mają za zadanie nie tylko spełniać funkcje użytkowe, ale również cechować się stylowym designem, aby zadowolić nawet najbardziej wymagających konsumentów.” – powiedziała Dominika Horczewska, Category Manager LG Electronics Polska.
„LG FashionTV Model Search to unikalna na lokalnym rynku koncepcja, która połączy świat nowoczesnych technologii i mody. Materiały filmowe, które powstaną podczas konkursu, będą tworzone w technologii 3D specjalnie na potrzeby naszej stacji” – dodała Anna Neneman, prezes FashionTV Polska
Po raz pierwszy w historii konkursu, FashionTV wspólnie z LG Electronics poszukują zarówno utalentowanych dziewcząt, jak i chłopców, mających szansę na karierę w modelingu. Do udziału w preeliminacjach mogą zgłaszać się dziewczęta w wieku od 14 do 25 roku życia i chłopcy w wieku od 17 do 25 roku życia. Zapisy będą odbywać się za pomocą aplikacji dostępnej na stronie
www.facebook.com/fashiontvpolska oraz na fan page’ach partnerów wydarzenia.
Magazyn Viva! opublikuje na łamach swojego pisma specjalny kod pozwalający na rejestrację uczestników konkursu na casting w pierwszej kolejności. Pierwszeństwo do udziału w castingach mają również użytkownicy aplikacji konkursowej dostępnej na fanpage’u marki LG Electronics, pod adresem
www.facebook.com/zycbardziej Zarejestrowani w ten sposób uczestnicy zostaną zaproszeni na casting do lokalnej edycji konkursu. Castingi odbywają się zawsze w sobotę, w godzinach 10:00 – 14:00 i są organizowane w prestiżowych galeriach handlowych na terenie całego kraju.
Castingi oraz finały edycji lokalnych będą również dużą atrakcją dla klientów Galerii Handlowych, w których zaplanowano poszczególne wydarzenia. Odwiedzający strefę LG Fashion TV Model Search będą mieli okazję zobaczyć pracę modowych ekspertów z ekipy FashionTV, starania początkujących modelek i modeli i ich pierwsze kroki w świecie modelingu „od kuchni”. Wszystkie przygotowania do wieczornych pokazów: czesanie, prace makijażystów, stylizacje oraz nauka chodzenia odbędą się na oczach publiczności. Dodatkowo organizatorzy przygotowali liczne animacje oraz konkursy z nagrodami dla publiczności.
W trakcie każdego castingu zostanie wyłoniona grupa od 15 do 20 osób, które wezmą udział w popołudniowym finale edycji lokalnej. Ogólnopolski finał konkursu LG FashionTV Model Search odbędzie się 31 stycznia 2013 r. w Warszawie.
Zwycięzcy LG FashionTV Model Search zdobędą kontrakt z agencją Orange Models, wezmą udział w kampanii promocyjnej marki LG, wyjadą do Paryża, gdzie zaprezentują się na wybiegach w trakcie pokazów Paris Fashion Week, wezmą udział w prestiżowej sesji zdjęciowej dla magazynu Viva! Moda, oraz otrzymają wiele dodatkowych nagród.
Wszystkie informacje na temat warunków udziału w konkursie oraz lokalizacjach castingów i lokalnych edycji konkursu można znaleźć na stronie
www.lgfashiontvmodelsearch.pl oraz w specjalnej aplikacji zamieszczonej na stronie
www.facebook.com/fashiontvpolska oraz
www.facebook.com/zycbardziej .
Relacje z konkursu LG FashionTV Model Search będzie można obejrzeć na paneuropejskim kanale FashionTV. Konkurs jest też wspierany przez polskich patronów medialnych: magazyny Viva! ora Viva! Moda, Gazetę Wyborczą, Radio Eska, portal Wirtualna Polska, oraz serwisy Alemodelki.pl, Kobieta.wp.pl, Kimono.pl Galeriehandlowe.pl i wiele innych.