18 maja w agencji On Board Public Relations odbędzie się druga edycja dnia otwartego kierowanego do studentów i absolwentów wyższych uczelni zainteresowanych rozpoczęciem kariery w public relations.
W najbliższy piątek On Board PR Ecco Network, jedna z wiodących i najbardziej renomowanych firm public relations w Polsce, organizuje drugą edycję dnia otwartego dla studentów oraz absolwentów wyższych uczelni zainteresowanych rozpoczęciem kariery w doradztwie komunikacyjnym.
- Dla zainteresowanych osób przygotowaliśmy wiele atrakcji. W tym ciekawe warsztaty z najlepszymi praktykami na rynku public relations. Będzie można przekonać się osobiście jak pracuje się w agencji PR i wyrobić sobie własne zdanie na ten temat.
Często, młodzi ludzie wchodzący na rynek pracy poszukują inspiracji dla siebie. Mamy nadzieję, że znajdą ją właśnie u nas. Dajemy uczestnikom bezpośrednią możliwość zobaczenia od kuchni, jak pracuje agencja PR - wyjaśnia Dariusz Chrzanowski, Communication Manager w On Board PR.
Dzień otwarty to przede wszystkim możliwość zapoznania się z codzienną pracą agencji, ale także szansa na zdobycie cennego doświadczenia tak niezbędnego na starcie kariery zawodowej.
Dla uczestników przygotowano szereg interesujących atrakcji: warsztaty, omówienie najciekawszych projektów realizowanych przez On Board PR oraz konkurs, w którym główną nagrodą jest możliwość odbycia płatnego wakacyjnego stażu w wybranym dziale agencji.
Dla uczestników, którzy wykażą się największą wiedzą oraz umiejętnościami z zakresu PR, przygotowano płatne wakacyjne staże w wybranych działach agencji.
Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w dniu otwartym w On Board PR mogą rejestrować się telefonicznie pod numerem (22) 321-51-00 lub drogą mailową: onboard@onboard.pl
Harmonogram dnia otwartego w On Board PR:
10.00 - 11.00 Prezentacja agencji On Board PR. Jak wygląda praca w agencji public relations, jak rozpocząć współpracę? - Norbert Ofmański, prezes On Board PR.
11.10 - 11.40 Tour po działach agencji i możliwość przyjrzenia się codziennej pracy oraz zapoznania się z prowadzonymi projektami.
11.50 - 12.40 Case study: "Fonoholizm", nominowany do tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu branży public relations - SABRE Awards.
12.50 - 13.40 Prezentacja projektu CSR zrealizowanego dla marki Kropla Beskidu wraz z projekcją filmu "Ostoja" Marka Kamińskiego i Wojciecha Szumowskiego.
13.50 - 14.30 Sprawdzian wiedzy i umiejętności, w którym główną nagrodą jest wakacyjny staż w On Board PR.