06 kwietnia 2011 (środa)
Orange sponsorem UEFA Euro 2012 - jak zarządzać złożonym projektem wizerunkowo – marketingowym
Organizatorzy programu Twoja Perspektywa: Grupa Telekomunikacja Polska, Business for Society oraz Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, zapraszają studentów Szkoły Głównej Handlowej na warsztat: Temat: Orange sponsorem UEFA Euro 2012 - jak zarządzać złożonym projektem wizerunkowo – marketingowym
Data: 06.04.2011
Miejsce: Szkoła Główna Handlowa, Gmach Główny, Al. Niepodległości 162, sala nr 151
Godzina: 14:00 – 18:15
Prowadzący: Piotr Kostrzewski od stycznia 2008 roku dyrektor ds. E2012 w Grupie TP, wcześniej dyrektor Departamentu PR Grupy TP. Współautor reorganizacji funkcjonowania Biura Prasowego TP, budowy nowoczesnych narzędzi komunikacji wzorowanych m. in. na standardach BBC. Autor reorganizacji i restrukturyzacji Departamentów PR w TP i PTK Centertel oraz wdrożenia projektu i utworzenia Departamentu PR Grupy TP. Z wykształcenia dziennikarz, od stycznia 1990 roku pracował m. in. w Dzienniku Wielkopolan „Dzisiaj” w Poznaniu – drugim po „Gazecie Wyborczej” dzienniku niezależnym, którego twórcami byli działacze „Solidarności”; popołudniówce „Express Poznański”, „Gazecie Wyborczej”, Polskiej Agencji Prasowej. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydziału Nauk Społecznych na kierunku politologia i nauki społeczne; specjalizacja – dziennikarstwo. Ukończył również studia podyplomowe w zakresie „Zarządzania marką” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Opis warsztatu: Warsztaty mają odpowiedzieć także na pytania: Jak idee przekuwać w strategię biznesową? Jak pozyskać do programu pracowników? Jak zapewnić mu finansowanie? Jak zdobyć akceptację i wsparcie high managementu dla realizacji strategii?
Warsztaty podzielone zostaną na kilka części:
Od idei do strategii – jak z dobry pomysł przekuć na dobra strategię. Zajęcia w grupach w zakresie analizy i konstruowania strategii. Prezentacja materiału przed „zarządem”. Cel – zdobycia akceptacji dla realizacji strategii.
Koncepty marketingowo-komunikacyjne
Etap wdrożenia – działania taktyczne zmierzające do realizacji wypracowanej strategii
Zapisz się na niego już dziś, http://twojaperspektywa.pl/static/warsztaty/szkola-glowna-handlowa-warsztaty/
Uwaga!
Bardzo ważne jest dla nas potwierdzenie Twojej obecności dwa dni przed planowanym warsztatem, ponieważ wszystkie materiały oraz kształt zadań dostosowane są do liczby uczestników.
Wśród uczestników warsztatu organizatorzy programu rozlosują nagrody niespodzianki!
ostatnia zmiana: 2011-04-05