24 marca 2011 (czwartek)
Konwergencja – Korzyści dla klienta, czy dla firmy telekomunikacyjnej
Organizatorzy programu Twoja Perspektywa: Grupa Telekomunikacja Polska, Business for Society oraz Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, zapraszają studentów Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych na warsztat: Konwergencja – Korzyści dla klienta, czy dla firmy telekomunikacyjnej.
Data: 24.03.2011
Miejsce: Akademia Leona Koźmińskiego, ul. Jagiellońska 57/59, sala D/201
Godzina: 14:00 – 18:15
Prowadzący: Krzysztof Kaczurba - posiada 16 lat doświadczenia w mediach, doradztwie strategicznym i branży telekomunikacyjnej. Od 2004 w Grupie TP na stanowiskach eksperckich i menedżerskich. Od 2007 odpowiedzialny za Strategię B2C. Odpowiedzialny m.in. za :
• Analizy otoczenia konkurencyjnego oraz benchmarki międzynarodowe;
• Prognozowanie trendów rozwoju rynku telekomunikacyjnego i mediów;
• Opracowywanie strategii i kierunków działania dla Grupy TP na rynku B2C;
• Monitorowanie i korygowanie realizacji celów strategicznych;
• Bezpośrednio zaangażowany we wdrażanie kluczowych kierunków strategicznych tj.
• Rozwój konwergencji usług stacjonarnych i mobilnych,
• Realizację koncepcji GKTP w odpowiedzi na integrację rynku telekomunikacyjnego i mediów.
Na warsztacie poruszone będą następujące kwestie:
• Usługi telekomunikacyjne – czy to już nie jest historia?
• Content is the king – tak, ale jaki i czy na pewno?
• Czego potrzebują klienci – tak naprawdę?
• Konwergencja – rzeczywista potrzeba klienta czy zabieg marketingowy korporacji?
• Konwergencja – jak to się robi?
• Konwergencja – kto na tym skorzysta?
Zapisz się na niego już dziś, http://twojaperspektywa.pl/static/warsztaty/akademia-leona-kozminskiego/
Uwaga!
Bardzo ważne jest dla nas potwierdzenie Twojej obecności dwa dni przed planowanym warsztatem, ponieważ wszystkie materiały oraz kształt zadań dostosowane są do ilości uczestników.
Wśród uczestników warsztatu organizatorzy programu rozlosują nagrody niespodzianki!
ostatnia zmiana: 2011-03-18