1 lutego 2011 (wtorek)
(Archiwum)

Co sprawia, że Twoi klienci i pracownicy widzą Cię tak, a nie inaczej?

Kim jesteś? Jak chcesz być postrzegany? Zanim przystąpisz aktywnie do świadomego kreowania reputacji Twojej osoby i Twojej firmy zastanów się, z kim się utożsamiasz. Profesjonalny wizerunek pasuje do Twojego stylu bycia, zachowania, wartości, a także roli, jaką pełnisz w społeczeństwie.

Lepiej nie mieć wizerunku, niż mieć niekorzystny wizerunek

Trudno zmienić już ustaloną reputację, warto więc wcześniej przyjrzeć się tematowi z bliska. Zmiana marki w przyszłości będzie bardziej kosztowna.

To, w jaki sposób zamierzamy spełnić resztę życia, decyduje o tym, jak będzie wyglądał nasz styl. Artyści (w tym osoby wykonujące medialne i kreatywne zawody) mogą sobie pozwolić na ekstrawaganckie zachowanie i ubiór.

Menedżerowie z kolei zachowują się inaczej niż artyści - ulubieńcy publiczności. Przejawiają inny charakter, sposoby działania i mówienia. Pomyśl, jak zachowuje się wiarygodny menedżer nawiązujący biznesowe kontakty i zarządzający pracownikami? Ten całokształt wpływa na jego wizerunek.

My, jako klienci, mamy określone wyobrażenie handlowca, doradcy finansowego. Dotyczy ono zarówno wyglądu zewnętrznego rozmówcy, jak i sposobu formułowania przez niego myśli. Oceniamy daną osobę w ciągu kilku pierwszych chwil spotkania. Tak działa ludzki umysł, pomimo tego, że nieraz sugestia ta okazuje się złudna.

Polityk natomiast musi dostosować się do trendów i oczekiwań jego wyborców. Czego oczekujemy od kandydata, na którego będziemy skłonni oddać głos? Jak powinien się zachowywać, wyglądać, jakie przejawiać poglądy?

Znamy osoby, które przełamały ten kanon i występują w telewizji w niemodnym swetrze bądź wymachują pistoletem podczas debaty publicznej. Jednak warto wiedzieć, które zachowania wpłyną na korzyść promowanej firmy, osoby. Niech Klienci jednoznacznie identyfikują naszą osobę. Wiedzmy, kiedy warto przyjąć propozycję wypowiedzi do gazety, radia, telewizji, a kiedy odmówić. To ściśle zależy od  charakteru i wizerunku każdego z nas.

Niekonsekwencja wizerunkowa, brak planu i celów rozmywa daną postać.

Niech ludzie wiedzą, z czym kojarzyć Ciebie (i firmę, w której działasz).

Temat wizerunku zaprezentuje już 1 lutego 2011 roku we wtorek trener biznesu i producent filmowy, Wiktor Ćwiklik. Prezentacja połączona z warsztatem odbędzie się na Uczelni Łazarskiego w Warszawie i potrwa od godziny 18:00 do 20:00. Szkolenie organizuje grupa Sukces PRO w ramach Alternatywnych Spotkań Biznesowych. Zapisy na stronie głównej projektu: http://www.praktykasukcesu.pl/


ostatnia aktualizacja: 2011-01-29
« powrót
Komentarze
Wybrane imprezy i wydarzenia w Warszawie i okolicy
19 grudnia 2025 (piątek), godz. 17:00
Christmas Night przy świecach | Warszawa
19 grudnia 2025 (piątek), godz. 17:15
Pop Opera - od Opery do Musicalu Pop Opera Światęcznie!
19 grudnia 2025 (piątek), godz. 17:30
Kontinental ''25
19 grudnia 2025 (piątek), godz. 17:40
Opętanie
19 grudnia 2025 (piątek), godz. 18:30
Koncerty przy świecach – Muzyka filmowa | Warszawa
19 grudnia 2025 (piątek), godz. 18:30
Mamiko Ueyama - Koncert chopinowski / Chopin concert
19 grudnia 2025 (piątek), godz. 18:30
Świąteczne malowanie przy grzańcu w Warszawie!
19 grudnia 2025 (piątek), godz. 19:00
Anna Sroka-Hryń - Nie żal mi, piosenki Edith Piaf
19 grudnia 2025 (piątek), godz. 19:00
Koncert chopinowski - Chopin Point Warsaw
19 grudnia 2025 (piątek), godz. 19:00
KONCERTY PRZY ŚWIECACH w Sali Koncertowej Fryderyk
19 grudnia 2025 (piątek), godz. 19:00
Mlody Leszcz - KONTRA TOUR feat. ZPN + goście | Warszawa
19 grudnia 2025 (piątek), godz. 19:00
The Stubs | Warszawa
19 grudnia 2025 (piątek), godz. 19:05
Chopin Salon - Koncert chopinowski przy świecach
19 grudnia 2025 (piątek), godz. 19:15
Tides from Nebula | 2025=18+4 Tour | Warszawa
Polityka Prywatności