11 grudnia 2010 (sobota)
Podszkól się z Public Relations
Startują szkolenia „Podstawy Public Relations” skierowane przede wszystkim do studentów i młodych PR-owców. Bogaty program, przewaga praktyki nad teorią i niskie ceny – to czynniki, które mają budować atrakcyjność warsztatów.
Szkolenia organizuje BRAMASOLE - agencja PR i wydawnictwo w jednym. Zajęcia prowadzi Agnieszka Żelazko, zastępca rzecznika prasowego i PR Manager w dużym banku.
Jak skutecznie komunikować się z mediami? Jak zorganizować konferencję prasową? Jak zrobić dobry event? Jak wydać gazetę? Te pozornie proste zagadnienia to tematy pierwszych czterech szkoleń, które odbędą się w Warszawie 23.X, 6.XI, 27.XI i 11 XII. Z racji dużego zainteresowania planowane są również terminy w Krakowie i Gdańsku. Szkolenia opierają się na praktyce podpartej teorią, a nie odwrotnie. Są wynikiem wieloletniego doświadczenia PR Prowadzącej. Każde ze spotkań trwa cztery godziny. Ćwiczenia realizowane są w niewielkich (maksymalnie 15 os.) grupach. Można zapisać się zarówno na poszczególne zajęcia (koszt jednego szkolenia to 270 zł), jak i na wszystkie z nich (wtedy obowiązuje zniżka 20%). Każdy z uczestników otrzymuje materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o uczestnictwie w zajęciach. Wszelkie szczegóły można znaleźć na stronie www.bramasole.com.pl, zapisy zbierane są pod adresem biuro@bramasole.com.pl
Podstawowym celem szkoleń jest przekazanie praktycznych umiejętności i wiedzy, których nie można znaleźć w podręcznikach. Podczas warsztatów uczestnicy znajdą odpowiedzi m.in. na pytania: Jak nagrać dobrą „setkę” dla telewizji? Z czego składa się dźwięk radiowy? Co to jest VNR? Gdzie zorganizować konferencję prasową? Co zrobić, gdy przyszły na nią tylko dwie osoby? Co to są szpalty, aple i paginacje w gazecie? Czy makieta gazety jest naprawdę potrzebna?
Agnieszka Żelazko, która prowadzi zajęcia jest Dyrektorem Zarządzającym „Bramasole Public Relations & Publishing House”, jednocześnie PR Managerem i Zastępcą Rzecznika Prasowego w Banku Ochrony Środowiska. Wcześniej pracowała jako Specjalista ds. PR w Deutsche Bank PBC, gdzie realizowała kompleksowe działania Public Relations na rzecz marki db kredyt (Linia Biznesowa Consumer Finance DB PBC) oraz koordynowała zadania związane z komunikacją wewnętrzną. Pracowała także jako Redaktor w agencjach wydawniczych Mediapolis i Agape. Tworzyła magazyny firmowe dla wiodących na polskim rynku firm. Z ramienia agencji PR, była również odpowiedzialna za niektóre działania PR, na rzecz HBO Polska. Agnieszka Żelazko prowadzi popularny blog poświęcony Public Relations: www.prwpraktyce.blog.onet.pl. Jest autorką wielu tekstów dotyczących komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, publikowanych m.in. na portalach www.proto.pl czy www.epr.pl. Prowadzi szkolenia i pierwsze w Polsce „korepetycje Public Relations”. Jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Zarządzania Informacją i Mediami oraz prestiżowej London School of Public Relations.
Terminy Warszawa:
23.X – Jak skutecznie komunikować się z mediami?
6.XI – Jak zorganizować konferencję prasową?
27.XI – Jak zrobić dobry event?
11.XII – Jak wydać gazetę?
ostatnia zmiana: 2010-10-12