Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Uniwersytet Warszawski oraz Instytut Dziennikarstwa zapraszają wszystkich studentów zainteresowanych tematyką internetową na IAB Day, które odbędzie się już 20 i 21 października 2010 roku.
IAB Day jest okazją, by w jednym miejscu i czasie studenci mogli spotkać czołowych ekspertów branży internetowej w Polsce.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Uniwersytet Warszawski oraz Instytut Dziennikarstwa mają przyjemność zaprosić studentów na IAB Day, które odbędzie się już 20 i 21 października 2010 roku. IAB Day jest cyklicznym spotkaniem o charakterze edukacyjnym organizowanym specjalnie dla studentów, które organizowane jest przez IAB Polska we współpracy z uczelniami promującymi wiedzę na temat rynku internetowego. Zajęcia ze specjalistami z firm członkowskich IAB Polska będą dotyczyły zagadnień funkcjonowania branży internetowej w Polsce, w tym marketingu i reklamy w internecie. Odbędą się one w Centrum Informatycznym Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, III piętro.
Dla wszystkich studentów wstęp na IAB Day jest bezpłatny po wcześniejszym zgłoszeniu uczestnictwa pod adresem: iabdays@id.uw.edu.pl
Program IAB Day 20 października 9.45 – Powitanie gości 10.00 – 10.45 prof. Włodzimierz Gogołek, Instytut Dziennikarstwa, Siła manipulacyjna Sieci 10.50 – 11.40 Krzysztof Beniowski, Agora, Brand Advertising Online 11.45 – 12.35 Tomasz Sieniutycz, Telewizja Polska, Telewizja w Internecie czy Internet w telewizji – przenikanie i przyszłość dwóch najpopularniejszych mediów w kontekście ekspansji technologii HD i łączonej oferty reklamowej 12.40 – 13.30 Grzegorz Krzemień, GoldenSubmarine, Czy Ty też staniesz się Terminatorem? Czyli o historii, teraźniejszości i przyszłości Internetu 13.35 – 14.25 Szymon Szymczyk, Empathy ,Nie tylko agencje interaktywne. O pracy w internet software hous`ie 14.30 – 15.20 Marek Piotrowski, FireFly Group, Community marketing na przykładzie case study „Burn In Heads” 15.25 – 16.15 Marcin Olszewski, V2Media, Treści wideo we współczesnej reklamie internetowej 16.20 – 17.10 Grzegorz Sławatyński, Behavia, Reklama behawioralna 17.15 – 18.05 Piotr Guziur, Marketing Online, Ustalenie celu działań marketingowych w Internecie oraz sposoby jego pomiaru i maksymalizacji
21 października 10.00 – 10.30 Paweł Kuczma, Instytut Dziennikarstwa, Wybory prezydenckie 2010 w mediach społecznościowych 10.35 – 11.25 Michał Lazanowicz, Agata Oleszkiewicz ,ipla, Nowy wymiar telewizji internetowej 11.30 – 12.20 Michał Kostrzewa, Microsoft, Darmowy lunch, czyli gdy cena wynosi 0zł 12.25 – 13.15 Anna Białkowska, Społeczności.pl ,Siła serwisów społecznościowych – ile warte są emocje użytkowników? 13.20 – 14.10 Paweł Haltof, YUUX, Projektowanie interfejsów i architektury informacyjnej 14.15 – 15.05 Wiesław Kotecki, Uselab ,Koniec świata offline – czyli o projektowaniu usług mobilnych 15.10 – 16.00 Andrzej Purchla, Media Mind, Rich Media – innowacyjna twarz reklamy internetowej