W jaki sposób efektywnie wykorzystywać nawiązane relacje i przekuwać je w sukces firmy?
Opowie o tym trener marketingu Piotr Mazurowski już we wtorek 5 października podczas kolejnego Alternatywnego Spotkania Biznesowego. Organizatorzy kierują je do grupy mikroprzedsiębiorców i właścicieli firm z sektora MŚP, którzy są odpowiedzialni za sprzedaż w swoich firmach.
Przedsiębiorcy, handlowcy i osoby odpowiedzialne za sprzedaż nieraz uczestniczą w wydarzeniach branżowych, konferencjach i targach. Wymieniają się wizytówkami i... na tym się kończy. Nie nawiązują kontaktu ponownie. Nie przypominają swojej oferty, ani nie proszą o referencje.
A przecież zdobyliśmy kontakt. Porozmawialiśmy z daną osobą. Zaczęliśmy wydeptywać sobie ścieżkę. Nawet nawiązaliśmy delikatną nić zaufania. Ponad 99% firm marnuje te wszystkie elementy, inwestuje metody ściąganie klientów „z ulicy”, by powtórzyć cały ten proces, a w tym czasie wizytówki leżą odłogiem i kurzą się nigdy nie będąc wykorzystane.
Korzystając z już wcześniej nawiązanych relacji zwiększamy skuteczność swojego działania. Koszty związane z pozyskaniem klienta ulegają zmniejszeniu. Pomimo tych zalet wielu przedsiębiorców nie jest do przekonanych do sprzedaży przez referencje, a często nawet „wyważa otwarte drzwi”, mimo, że wcale nie istnieje taka potrzeba.
O tym – i nie tylko o tym – unikalnym, a także niewykorzystywanym (jeszcze) przez Twoją konkurencję podejściu do sprzedaży wypowie się trener marketingu Piotr Mazurowski podczas najbliższego Alternatywnego Spotkania Biznesowego w Warszawie, 5 października 2010, 18:00-20:00.
Polecamy także uczestnictwo handlowcom i szefom działów handlowych, którzy dowiedzą się, jak efektywniej wykorzystywać nawiązywane kontakty i relacje. Spotkanie wynikło z tego, iż widzimy, że niewiele biznesów wykorzystuje te możliwości, które przed nimi stoją – twierdzi koordynator projektu, Michał Toczyski.
Serię konferencji organizuje od przeszło roku grupa szkoleniowa Sukces PRO. Nad inicjatywą spotkań patronują takie portale i instytucje, jak BNI Polska, Inwestycje.pl, Edustacja.pl, DlaStudenta.pl, StudentNews.pl, Dziennikarze.info, mBrokers.pl, PrzepisNaBiznes.pl i Mentora.pl.