Czy Warszawiacy są gotowi na festiwalowe emocje tego lata? Od 26 do 28 czerwca sprawdzi to wyjątkowy team Heinekena! Warszawa będzie szóstym miastem Polski, które znalazło się na liście Heineken Tour 2010!
Heineken Music - organizator i sponsor najważniejszych muzycznych wydarzeń na świecie i w Polsce, m.in. Open’er Festival, po raz kolejny angażuje się w wyjątkowe wydarzenie. Tym razem jest to ogólnopolski tour przez osiem miast, m.in. Kraków, Katowice, Wrocław, Toruń, który jest częścią kampanii Gotowy na festiwal.
Od 26 do 28 czerwca br. pięciu ambasadorów marki, prezenter muzyczny - Piotr „Kędzior” Kędzierski, stylistka - Ewa Krajewska, reżyserka - Katka Michalska, Lude Reno – Francuz na stałe mieszkający w Polsce i muzyk - Grzegorz „Wicio” Witkowski, będą zachęcać mieszkańców Warszawy, do pokazania i udowodnienia, że są gotowi do świętowania!
W trakcie wizyty bus’a w mieście odbędzie się m.in. konkurs na najlepiej zapakowany plecak. Każdy kto udowodni Heineken Teamowi jak wygląda najbardziej funkcjonalny, a zarazem idealnie zapakowany plecak na festiwalowe wojaże, ten wygrywa. Spośród najbardziej kreatywnych propozycji zostanie wyłoniony zwycięzca, który otrzyma czterodniowy karnet na Open’er Festiwal!
Przez trzy dni mieszkańcy Warszawy, będą mieli okazje spotkać się z członkami Heineken bus’a i opowiedzieć im, jak role odgrywają w ich życiu festiwale. Team, zbada czy mieszkańcy miasta mają wszystkie niezbędne festiwalowe akcesoria, takie jak namiot, kalosze czy okulary przeciwsłoneczne, bez których współczesny, festiwalowicz się nie obejdzie.
Gotowy na festiwal to motyw przewodni całej kampanii, której ideą jest nawiązanie do typowo festiwalowych zachowań i emocji przeżywanych w „pozafestiwalowej” przestrzeni. Kampania składa się ze spotu telewizyjnego, kinowego, działań w internecie i na portalach społecznościowych. Akcja Heineken Tour 2010 dopełnia kampanię poprzez osobisty kontakt i doświadczenia z marka i jej ambasadorami. Skierowana jest do osób ceniących festiwalową atmosferę i klimat wielkich wydarzeń muzycznych.
W czasie całej trasy wśród osób, które w trakcie pobytu Heineken bus’a w danym mieście, wykażą się festiwalowym myśleniem oraz pomysłowością, zostaną rozdane karnety na Open’er Festival.
Informacje dotyczące całej trasy Heineken Tour 2010 będą na bieżąco pojawiać się na facebookowym profilu marki oraz stronie www.heineken.pl.