W poniedziałek, 28 czerwca, rusza w Warszawie nowy barcamp adresowany do branży turystycznej – TravelCamp. Będzie to pierwsze cykliczne, nieformalne spotkanie adresowane do osób zainteresowanych wykorzystaniem strategii e-marketingowych w turystyce i hotelarstwie.
Głównym celem warsztatów jest wymiana doświadczeń i poznanie nowych trendów z zakresu e-turystyki, integracja środowiska internetowego z branżą turystyczną oraz możliwość pozyskania partnerów dla nowych projektów biznesowych. Wśród prelegentów znajdą się wyłącznie praktycy z firm turystycznych, hotelarze, agencje interaktywne i agencje SEM. To także miejsce na prezentację ciekawych start upów.
Spotkanie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich. Wystarczy wejść na stronę www.travelcamp.pl i skorzystać z formularza rejestracyjnego. – Każdy, kto chce dzielić się swoim doświadczeniem z zakresu e-turystyki, może zgłosić swoją prezentację i wystąpić na TravelCampie – mówi Piotr Kasperczak, manager portalu HotelNews.pl, współorganizator wydarzenia. – Warunek: przekazujemy wiedzę, a nie marketingową papkę o produkcie – dodaje.
Podczas warsztatów poruszane będą m.in. takie tematy, jak pozycjonowanie serwisów turystycznych, potencjał metawyszukiwarek, systemy rezerwacyjne czy social media marketing w turystyce i hotelarstwie. Dla uczestników przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej oraz liczne atrakcje, w tym m.in. losowanie książek marketingowych oraz pobyt w luksusowym Hotelu Remes Sport & SPA.
Pierwsza edycja odbędzie się 28 czerwca 2010 o g. 17.00 w hotelu deSilva Warszawa Airport. Patronat branżowy nad cyklem spotkań TravelCamp objęła Polska Izba Turystyki.