15 maja 2010 (sobota)
Wystawa „10 lat MTV w Polsce”
MTV Polska wystartowała 7 lipca 2000 roku. W ciągu prawie 10 lat działalności, stacja stała się multimedialną ikoną popkultury. Znakiem rozpoznawczym kanału jest ciągła ewolucja, dzięki czemu od lat dostarcza polskim widzom rozrywkę na najwyższym poziomie.
Obecnie w ofercie MTV Polska znajdują się zarówno najlepsze teledyski, koncerty gwiazd muzyki, jak również seriale dokumentalne o tematyce społecznej czy rozrywkowej.
Wystawa „0 lat MTV w Polsce” to doskonała okazja, aby prześledzić, jak MTV Polska zmieniała się na przestrzeni lat i co reprezentuje obecnie. Dzięki archiwalnym materiałom, widzowie będą mogli przypomnieć sobie najciekawsze promosy, fragmenty oprawy czy najgłośniejsze programy. Stacja zaprezentuje również kilkadziesiąt swoich najsłynniejszych logotypów.
Ekspozycja zaprezentowana zostanie w ramach Polskiego Festiwalu Reklamy, który organizowany jest od sześciu lat przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz działający pod auspicjami SARu - Klub Twórców Reklamy (KTR). Tegoroczna edycja pokrywa się dwudziestoleciem współczesnej reklamy w Polsce. MTV wpisuje się w ten zamysł jako popkulturalna ikona rozrywki.
Za koncept graficzny odpowiada zespół Warsaw Design Studio.
Wystawa potrwa do 15 maja i zakończy się Nocą Muzeów. Wstęp wolny.
Paszport MTV Polska
Data urodzin: 7 lipca 2000 roku
Miejsce zamieszkania: Warszawa
Narodowość: Polska
Zainteresowania: dobra muzyka, najwięksi artyści, rozrywka
Zasięg: telewizje kablowe, platformy cyfrowe, Internet
Charakter stacji: kreatywna, odważna, wyznaczająca trendy
ostatnia zmiana: 2010-04-27