13 stycznia 2010 (środa)
Nowe media, nowy PR”, SGH, 13.01.2010
Organizatorzy programu Twoja Perspektywa: Grupa TP, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami i Business for Society zapraszają na pierwszy warsztat organizowany w ramach II edycji programu Twoja Perspektywa w roku akademickim 2009/2010 w Szkole Głównej Handlowej.
Warsztat odbędzie się 13 stycznia 2010 r. w Gmachu Głównym Szkoły Głównej Handlowej w sali 151 o godz. 14.00. Warsztat poświecony tematyce “Nowe media, nowy PR” poprowadzi Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor Departamentu Public Relations Grupy TP.
Na warsztacie poruszone zostaną następujące tematy:
jak zmienia się łańcuch powstawania informacji w dobie nowych mediów?
jak wpływa to na zarządzanie komunikacją PR?
czym różni się model tradycyjny od modelu współczesnego?
jakie wyzwania stoją dzisiaj przed PR i czy PR-owcy gotowi są do przyjęcia na siebie nowych ról?
Na spotkanie zapraszamy studentów zainteresowanym tą dziedziną wiedzy oraz posiadających przynajmniej ogólną świadomość systemu medialnego i public relations. Warsztat poprowadzi Konrad Ciesiołkiewicz – od stycznia 2008 roku dyrektor departamentu PR Grupy TP, wcześniej zastępca dyrektora departamentu komunikacji marketingowej w Polkomtelu, rzecznik prasowy rządu Kazimierza Marcinkiewicza, w latach 2003-2005 dyrektor biura prasowego jednego z klubów parlamentarnych. W okresie pomiędzy 2000 a 2003 rokiem był specjalistą ds. PR w agencji Kancelaria PR, następnie Media Doradztwo Informacje. W latach 2001-2003 współpracownik Fundacji Episkopatu Polski „Dzieło Nowego Tysiąclecia”, szef biura prasowego organizowanego przez fundację Dnia Papieskiego 2001 i 2002. Rzecznik prasowy ZHR w latach 1999-2001 Ukończył Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, politologię na UKSW w Warszawie, a także podyplomowe studium menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej.
Zapisy na warsztat tylko on-line:
http://twojaperspektywa.pl/static/warsztaty/szkola-glowna-handlowa-warsztaty/
ostatnia zmiana: 2010-01-05