26 września 2008 (piątek)

Zostań lwem reklamy!

Do 26 września br. trwa nabór na studia podyplomowe „Psychologia reklamy” 2008/2009 współtworzone przez agencję reklamową Publicis i Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Z wstępnych danych wynika, że w tym roku zgłosi się rekordowa liczba słuchaczy. To ostatnie chwile żeby załapać się na zajęcia!

Wykłady III edycji studiów poprowadzą naukowcy UW oraz praktycy z  Publicis. Zajęcia będą miały charakter praktyczny, tak by przygotować do tworzenia kreatywnych
i skutecznych kampanii reklamowych. Zawodowcy pracujący od lat w reklamie, wyjawią tajniki tworzenia przełomowych kampanii na bazie autentycznych case studies. Natomiast psycholodzy przygotują słuchaczy do zrozumienia mechanizmów oddziaływania reklamy i zachowań konsumenckich. Wykłady będą oparte na najnowszych badaniach z dziedziny psychologii oraz przeprowadzonych badaniach rynku.

Studia „Psychologia reklamy” powstały z myślą o ludziach, którzy pracują w reklamie i chcą pogłębić wiedzę, aby zwiększyć swoje szanse na sukces w tej branży tj. dla pracowników działów marketingu, agencji badawczych, domów mediowych, działów strategii, oraz dla tych, którzy dopiero rozpoczynają karierę. Aby dopasować program zajęć do oczekiwań, stworzono dwie grupy słuchaczy: podstawową i zaawansowaną. Do grupy zaawansowanej będą kierowane osoby z minimum dwuletnim doświadczeniem w reklamie. Drugą grupę będą tworzyć osoby początkujące.

„Fakt, że zainteresowanie studiami wzrasta z każdym rokiem jest nie tylko źródłem satysfakcji dla nas jako współtwórców, ale przede wszystkim potwierdzeniem potrzeby utworzenia studiów podyplomowych z dziedziny reklamy. W tym roku, podobnie jak
w latach poprzednich, postaraliśmy się, aby propozycje zajęć umożliwiły słuchaczom zdobycie praktycznej wiedzy o reklamie, dzięki której otworzą im się drzwi do kariery zawodowej”– powiedziała Magdalena Dobrowolska-Sagan, Dyrektor Działu Strategii i Badań Publicis.

Na program studiów składają się cztery bloki tematyczne: psychologiczne uwarunkowania skuteczności reklamy, strategia i badania reklamy, tworzenie reklam oraz obsługa klientów
i blok treningowy.

Blok pierwszy będzie poświęcony budowaniu marek, psychologii reklamy, psychologii zachowań konsumenckich. W drugiej części słuchacze dowiedzą się jak budować strategię komunikacji oraz jak przeprowadzać jakościowe i ilościowe badania w reklamie, jak traktować media, jak wykorzystać nowe kanały dotarcia do konsumenta oraz jak zaplanować kampanię. Kolejny blok zajęć obejmie psychologię twórczości i tworzenie reklam. Ostatni zapozna słuchaczy z reklamą społeczną, sztuką sprzedaży i współpracą z klientami.  Dodatkowo zostaną przeprowadzone treningi asertywności, radzenia sobie ze stresem oraz pracy w grupie.

Program zajęć rozłożono na dwa semestry - 10 miesięcy. Zjazdy będą odbywały się co dwa tygodnie, w soboty (8 godzin) i niedziele (6 godzin). W praktyce oznacza to 19 spotkań i 260 godzin zajęć. Niemal wszystkie zajęcia będą miały charakter warsztatowy (90% to ćwiczenia i treningi), seminaria stanowią niewielką część programu.

„Psychologią reklamy” kierują dr Norbert Maliszewski z Wydziału Psychologii UW oraz jego zastępczyni Magdalena Dobrowolska-Sagan, Dyrektor Działu Strategii i Badań Publicis. Wśród wykładowców pojawią się m.in. Rafał Styła, Wydział Psychologii UW,  Małgorzata Jędrasik-Styła, PAN. Obok naukowców zajęcia poprowadzą eksperci z agencji Publicis tacy jak, Aleksandra Jurkiewicz-Kubicka, Wicedyrektor Działu Strategii
i Badań, Adam Miecznikowski, Deputy Managing Director, Justyna Pyzik Senior Strategic Planner, Agnieszka Mazur Account Supervisor oraz Aleksandra Kowalczyk, Producent TV. Wykłady poprowadzą dodatkowo Rafał Korsak, Niezależna Grupa Szkoleniowa oraz Katarzyna Piwowarczyk-Atys, Consumer Insight Specialist Nutritia.

Więcej informacji o studiach podyplomowych „Psychologia reklamy” oraz o zasadach rekrutacji można znaleźć na stronie  www.psychologiareklamy.edu.pl
 
Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych agencji reklamowych w Polsce. Należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 35 000 osób w 109 krajach. W skład tej grupy wchodzą m.in. takie agencje sieciowe, jak Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett (także oddziały polskie) oraz domy mediowe ZenithOptimedia Group i Starcom MediaVest Group. Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L'Oréal Polska, The Coca-Cola Poland Services, Renault, Sanofi-Aventis, HP, Whirlpool, Scandinavian Tobacco S.A.


ostatnia zmiana: 2008-09-20
Komentarze
Wybrane imprezy i wydarzenia w Warszawie i okolicy
18 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 17:45
Teleturniej na żywo ze znajomymi! Gra dla nawet 12 osób w Quiz Mate
18 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 17:45
Teleturniej na żywo ze znajomymi! Gra dla nawet 12 osób w Quiz Mate
18 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 18:30
Ewa Beata Ossowska - Koncert chopinowski / Chopin concert
18 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 19:00
Chopin Salon - Koncert chopinowski
18 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 19:00
Elżbieta Wojnowska - recital urodzinowy
18 listopada 2024 (poniedziałek), godz. 19:00
OPEN SOUND Wiktor Dyduła
19 listopada 2024 (wtorek), godz. 18:30
Mauricio Silva - Koncert chopinowski / Chopin concert
19 listopada 2024 (wtorek), godz. 19:00
Chopin Salon - Koncert chopinowski
Polityka Prywatności