27 września br. rusza kolejna edycja Media Academy, specjalistycznego projektu edukacyjnego dla studentów, którym kierują menedżerowie czołowych firm mediowych na rynku.
Program ma na celu otwarcie młodym ludziom drzwi do kariery w branży medialnej, a dla najlepszych uczestników przewidziane są kontrakty w firmach. Szkolenia w ramach Media Academy będą się odbywać w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Media Academy został stworzony z myślą o studentach czwartego i piątego roku, którzy poza wiedzą zdobytą na uczelniach, pragną praktycznego przygotowania do pracy w domach mediowych, agencjach reklamowych i strukturach marketingowych rozmaitych korporacji. Program posiada formę 134 godzinnego szkolenia, obejmującego część teoretyczną z zakresu marketingu i rynku mediów oraz symulację działania w rzeczywistych warunkach rynkowych.
Uczestnicy będą
zdobywać niezbędne doświadczenie pracując na realnych briefach i rzeczywistych
danych tak, jak pracuje się w prawdziwych agencjach mediowych i firmach z tej
branży. Ostatecznie studenci zrealizują projekty strategii komunikacyjnej dla
wybranej marki, którą zaprezentują przed prawdziwym klientem. Projekty oceniać
będą specjaliści z zakresu mediów i marketingu z największych korporacji w
Polsce. Dla najlepszych uczestników szkolenia przygotowane są propozycje pracy
w wybranych firmach mediowych.
Silną stronę projektu Media Academy stanowią wykładowcy, jedni z najwyżej
cenionych praktyków na rynku mediów. Są nimi m.in. menedżerowie i kadra
zarządzająca takich korporacji jak POLSAT, Grupa TP, Media Direction OMD,
Guideline Warszawa czy Accenture Marketing Sciences. Na bazie własnych
doświadczeń, sukcesów i porażek, przekażą uczestnikom wiedzę, która pozwoli im
na zrozumienie struktury mediów i zaopatrzy w solidne zaplecze merytoryczne,
aby z powodzeniem mogli konkurować o najlepsze stanowiska na rynku pracy.
Wśród wykładowców znajdują się m.in.: Maciej Stec – Członek Zarządu Telewizji
POLSAT S.A., Paweł Sawicki – Prezes Zarządu Media Direction OMD, Arkadiusz
Marszałek – Dyrektor ds. Zarządzania Mediami Grupy TP, Agnieszka Kosik
–Dyrektor Zarządzająca Guideline (MediaCom company), Jacek Hendigery – Dyrektor
ds. Mediów, Członek Zarządu Media Direction OMD, Stanisław Janowski – Dyrektor
Zarządzający POLSAT Media, Agnieszka Stelmaszczyk - Country Manager Accenture
Marketing Science oraz Jakub Jasiński – Kierownik Działu Mediów, Departament
Komunikacji Rynkowej PTC.
Dyrektorem programowym Media Academy jest Maciej Stec, członek Zarządu
Telewizji Polsat ds. sprzedaży i zakupów zagranicznych. Manager związany z
rynkiem mediów od 12 lat. Współtworzył szkolenie OMD School, w których
uczestniczyło ponad 200 marketingowców z całej Polski. Jest wykładowcą w
programie MBA Francuskiego Instytutu Zarządzania. „Nie ukrywam – lubię
wygrywać“ - mówi Stec - „Wierzę, że Media Academy będzie kolejnym projektem, w
którym wspólnie odniesiemy sukces. Naszą misją jest otworzenie studentom drzwi
do realnego świata biznesu.“
Strategicznym partnerem projektu Media Academy jest Wyższa Szkoła
Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Szkolenie organizuje WORK-ROOM – firma consultingowa z branży komunikacji
marketingowej. WORK-ROOM jest właścicielem marki Media Academy i odpowiada za
operacyjne zarządzanie projektem.
Formularz zgłoszeniowy pobrać można na stronie www.mediaacademy.pl.