25 lipca 2008 (piątek)
Pozytywnie Wibrujące Pieprz i Wanilia
W dniu 25 lipca 2008 w Restauracji AleGloria odbędzie się kolejna z imprez z cyklu „Pieprz i Wanilia”. STX Records (Grupa STX JAMBOREE), wydawca m.in. serii „Pieprz i Wanilia”, „Pozytywne Wibracje” czy „Sygnowano Fabryka Trzciny” co roku promuje w ten sposób cieszące się dużą popularnością kompilacje muzyczne.
Seria albumów „Pieprz i Wanilia” prezentuje nowoczesny mix etnicznych brzmień world music ze standardami oraz utworami chill out i lounge music, a także słyszalnymi elementami egzotycznymi. Podczas imprezy tegorocznej egzotyczny letni koktail z Mojito i Salsy, Caipirinhi i Samby, Cerveja i Reggaeton, Tequili i Latin House zaserwuje gościom znakomity DJ Ed Szynszyl. Prawdziwą okazją do poznania wielobarwnej Brazylii oraz zabawy w klimacie gorącego brazylijskiego karnawału będzie występ zespołu Joao Nascimento e Banda.
João Nascimento e Banda wykonuje największe przeboje brazylijskie oraz własne kompozycje. Gorące rytmy brazylijskie słyszane na żywo przybierają nowy wymiar. Zespół prezentuje wyjątkowy repertuar m.in. Zeca Pagodinho - Maneco Teleco Teco, Brincadeira tem Hora czy Delegado Chico Palha, Jovelina Pérola Negra i Menina voce bebeu, Jorge Ben Jor i Mas Que Nada czy Taj Mahal, Kaoma z Chorando se foi... i wreszcie Revelacao i Eu te quero só pra mim...
Gospodarzami imprezy „Pieprz i Wanilia” już po raz kolejny będą i Dom Dochodowy oraz Restauracja Ale Gloria Magdy Geissler – znanej kreatorki smaków i wnętrz. Podczas imprezy odbędzie się wręczenie złotych płyt za kompilacje „Pieprz i Wanilia vol. 2” oraz „Pieprz i Wanilia vol. 3”.
Na imprezie będzie się bawić ponad 700 gości - partnerów i przyjaciół kompilacji, celebrities, przedstawicieli mediów i show-biznesu. Organizatorzy imprez – Agencja STX JAMBOREE, Restauracja AleGloria oraz EMI MUSIC POLAND przeznaczyli pulę biletów do wygrania za pośrednictwem mediów.
Sponsorami i partnerami tegorocznej imprezy są Laboratorium Kosmetyczne Irena ERIS, Hotele SPA Irena ERIS, Centrum Medyczne LIM, Multico Wellness & Spa, Flash Press Media, BOLS Sp. z o.o. oraz producent wina Carlo Rossi.
W dniu 17 lipca 2008 w Porto Praga, klubie znajdującym się po prawej stronie Wisły, w samym sercu warszawskiej Pragi odbyła się pierwsza z letnich imprez STX JAMBOREE - impreza promująca serię płyt „Pozytywne Wibracje”.
***
STX JAMBOREE, w skład której wchodzą STX Records i Agencja JAMBOREE, specjalizuje się w marketingu muzycznym – zespole kompleksowych działań z zakresu marketing services, czyli eventów, BTL, kreacji, planowania kanałów komunikacji, public relations, ambient mediów itd., których celem jest wzrost sprzedaży promowanych za pomocą muzyki produktów, a także budowanie określonego wizerunku firm, organizacji czy instytucji. Zakres działalności agencji obejmuje między innymi: kompleksową organizację i produkcję imprez, wydarzeń specjalnych oraz eventów (Toyota Sygnity World Cup 2007-2008, Fryderyk 2006-2010), koncertów (m.in.: James Brown, Ray Charles, Macy Gray, Diana Krall, Grace Jones), festiwali (m.in.: osiem edycji Festiwalu Jazz Jamboree); wydawanie płyt (w tym kompilacji Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Pieprz i Wanilia, Global Chillout, Sygnowano Fabryka Trzciny, After Hours); pozyskiwanie licencji do muzyki do reklam. Celem STX JAMBOREE jest skuteczne kształtowanie strategii marketingu muzycznego i show businessu dla swoich klientów oraz agencji reklamowych; jak również realizacja wybranych zagadnień z zakresu PR, BTL i marketingu.
ostatnia zmiana: 2008-07-22