25-26 kwietnia 2008 roku, w warszawskiej siedzibie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (ul. Chodakowska 19/31) odbędzie się konferencja "Psychologia Reklamy".
Tematy/referaty będą dotyczyły zarówno form reklamy m.in.: ("Reklama teaserowa- afekt" - Kinga Dominowska & Anna Lachowicz, "Product placement jako element świadomego oddziaływania na klienta" - Joanna Musialak), jak i różnych elementów, które wpływają na jej skuteczność (np. "Seks i humor w reklamie czy to się sprzedaje?" - Kamila Trenkiel, "Muzyka w reklamie" - Katarzyna Łopaciuk). Będą też referaty odwołujące się do konkretnych kampanii czy sektorów rynku (np. "Osobowość marki, a osobowość człowieka na przykładzie kategorii piw" - Krzysztof Bielecki, "Woltan"- badanie postaw rodziców wobec zabawki interaktywnej - Lech Kaczmarek & Aleksandra Jasielska, "Reklama dzielnicy czerwonych latarni" - Kacper Osiecki), a także wiele innych tematów.
W konferencji wezmą udział specjaliści z całej Polski. Swoją obecnością zaszczycą nas między innymi: dr hab. Rafał Ohme (SWPS i IP PAN), prof. Andrzej Falkowski (SWPS), Bartłomiej Serafiński (Stratosfera).