23 kwietnia 2008 (środa), godz. 11:40
Marketing społeczny - jak kształtować system wartości konsumenta?"
Dnia, 23 kwietnia br. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie odbędzie się konferencja na temat „Marketing społeczny - jak kształtować system wartości konsumenta?" organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Marketingu SGH.
Konferencję uświetnią wystąpienia specjalistów zajmujących się działaniami marketingowymi wiodących w Polsce instytucji zaufania społecznego.
Głównym celem konferencji jest ukazanie specyfiki oraz obecnych trendów w marketingu społecznym oraz mechanizmów kampanii podejmujących istotne kwestie społeczne, takie jak: problemy osób niepełnosprawnych, niedożywienie dzieci, pomoc dla osób odrzuconych w społeczeństwie.
Konferencja jest ciekawym projektem w szerokiej ofercie spotkań organizowanych na uczelniach.
Już od poniedziałku 21 kwietnia w Auli Spadochronowej SGH (hall główny) rozpocznie się projekcja spotów reklamowych przygotowywanych na potrzeby marketingu społecznego.
W środę 23 kwietnia od godz. 11.40 w sali 230 G odbywać się będzie warsztat przygotowany przez panią Elżbietę Pełkę – dyrektora generalnego agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, wspierającej kampanie społeczne, m.in. Fundacji "Dzieci Niczyje".
Dla najlepszych projektów powstałych podczas warsztatu przewidziane są nagrody!
O godz. 13.30 rozpocznie się główna część wydarzenia w auli A SGH. Będą to wykłady na temat marketingu społecznego prowadzone przez wybitnych specjalistów w tej dziedzinie.
Szczegółowy plan konferencji:
• 11.40 – 13.20- warsztat przygotowany przez panią Elżbietę Pełkę i Marię Keller-Hamelę z Fundacji "Dzieci Niczyje"(sala 230 w budynku głównym)
• 13.30 - 17.00 - główna część wydarzenia - wykłady na temat marketingu społecznego (aula A SGH – budynek A)
Prelegenci:
Pani Elżbieta Pełka (agencja reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services) - trendy w marketingu społecznym w Polsce i na świecie
Pani Agnieszka Karoń (Fundacja Anny Dymnej "Mimo Wszystko") - usuwanie barier mentalnych oddzielających dwa pozornie odrębne światy ludzi niepełnosprawnych i pełnosprawnych na przykładzie takich kampanii jak „Festiwal Zaczarowanej Piosenki" czy „Zwyciężać Mimo Wszystko"
Pan Radosław Mysłek - Działania marketingowe "Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy" - instytucji największego zaufania społecznego
Pan Marcin Izdebski (Fundacja Komunikacji Społecznej) - proces tworzenia kampanii społecznej oraz ocena jej skuteczności na przykładzie kampanii "Pomóż sobie. Zmień myślenie"
ostatnia zmiana: 2008-04-15