14 stycznia 2008 (poniedziałek), godz. 18:00

Marketingowe konsekwencje obdarowywania - wykład dr Jolanty Tkaczyk

Wykład będzie oparty na badaniach, związanych z pracą doktorską autorki. Promotorem rozprawy "Obdarowywanie prezentami jako zjawisko społeczne i jego marketingowe konsekwencje" był prof. dr hab. Lechosław Garbarski.

14 stycznia 2008, godz.18:00, sala D200, Wyższa Szkoła Przedsiebiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego, Warszawa. Ul. Jagiellońska 57/59


ostatnia zmiana: 2008-01-11
Komentarze
Wybrane imprezy i wydarzenia w Warszawie i okolicy
19 listopada 2024 (wtorek), godz. 18:30
Mauricio Silva - Koncert chopinowski / Chopin concert
19 listopada 2024 (wtorek), godz. 19:00
Chopin Salon - Koncert chopinowski
19 listopada 2024 (wtorek), godz. 20:00
Svaneborg Kardyb
19 listopada 2024 (wtorek), godz. 20:30
Saagara
20 listopada 2024 (środa), godz. 13:00
ISU CS PGE Warsaw Cup 2024 | 20.11 | TRENING
20 listopada 2024 (środa), godz. 17:30
KONCERTY PRZY ŚWIECACH | JAGODA SOKOŁOWSKA O''DONOVAN
Polityka Prywatności