Puławski DHM to post-punk o własnym stylu i brzmieniu opartym o
delikatną melodykę z tłem ze ściany surowych dźwięków. Trans, czad i
melodia to paradygmat przyjęty przez zespół w warstwie muzycznej, natomiast przekaz słowny dotyczy kondycji jednostki obarczonej egzystencjalnym czy mistycznym (bardziej niż społecznym) kontekstem.
Nie ma tu miejsca na prostą zabawę, tutaj można się tylko zapomnieć w dźwiękach. I być może nie ma sensu dodawać, że albo to zagra w tobie, albo zejdź im z oczu.
Wydali dotychczas "Disco Heine Medina" (Furia Musica 2003), album bardzo dobrze przyjęty przez krytykę zarówno krajową jak i zagraniczną. W 2005 roku zespół zakończył pracę nad kolejną produkcją.
Płyta pt. "dehumanizacja?", zarejestrowana w studiu "Rogalów
Analogowy" Wojcka Czerna z Obuha, nakładem wytwórni Noise Annoys (dawny Pop Noise) i zebrała znakomite recenzje nie tylko wśród polskich dziennikarzy. Legenda undergroundu Mick Mercer, piszący o gitarowej muzyce od czasu eksplozji punkrocka na Wyspach, nazwał "dehumanizację?" najlepszą postpunkową płytą 2005 roku na świecie.
Kawałki z płyty publikowane były na składankach dołączanych do pism muzycznych w Niemczech, Włoszech i Polsce. Ostatnio DHM pojawił się na wydanej przez Kuka Records w maju 2007 roku płycie "Warszawa. Tribute to Joy Division", na którą nagrali utwór "Transmission".
DHM tworzą Jenny (gitara, muzyka), Sory (bas), Sindbad
(bębny) Sova (klawisze), Sanchez (śpiew, słowa).
Miejsce: Warszawa, klub Pretekst (Kolejowa 8/10)
Data: 24.11.2007