17 września o godzinie 16.00 w hotelu Marriott w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, w której udział wzięli członkowie zespołu The Black Eyed Peas oraz przedstawiciele firmy Pepsi.
Konferencja odbyła się w związku ze współpracą, jaką słynny zespół nawiązał z koncernem. Megagwiazda światowej muzyki popularnej, The Black Eyed Peas, specjalnie dla Pepsi zaplanowali ogólnoświatową trasę koncertową. Pod szyldem „Pepsi Black, Blue & You Tour” zespół wystąpi
w 13 krajach. Poniedziałkowy koncert, który odbył się w warszawskim Parku Sowińskiego był już kolejnym przystankiem na trasie Pepsi i The Black Eyed Peas.
Prelegentami na konferencji prasowej byli członkowie zespołu oraz Pan Andrzej Chmiel, Dyrektor ds. Marketingu Pepsi Cola General Bottlers Poland. Podczas konferencji przedstawiono dziennikarzom przyczyny współpracy koncernu z The Black Eyed Peas oraz opowiedziano o nowej filozofii marki, która wyraża się w haśle „More”. Członkowie zespołu opowiedzieli, dlaczego postanowili tak aktywnie zaangażować się w kampanię Pepsi, jak powstał utwór „More” oraz pomysł konkursu, w którym nagrodą jest występ na scenie podczas koncertu z The Black Eyed Peas.
Koncert The Black Eyed Peas był jednym z największych wydarzeń muzycznych tego lata: do Parku Sowińskiego przybyło około 5 000 fanów z całej Polski.
***
Wielokrotni zdobywcy platynowej płyty, 3-krotni zdobywcy nagrody Grammy, The Black Eyed Peas, stali
się światową rewelacją po wydaniu swojej 3-ciej płyty, zatytułowanej „Elephunk” (lipiec 2003), na której znalazły się takie przeboje jak „Where Is The Love?” czy wyróżniony najcenniejszą nagrodą w przemyśle muzycznym, statuetką Grammy, hip-hopowy utwór „Let’s get it started”. Z ich czwartej płyty łączącej R&B i POP
(w obu kategoriach piosenki na pierwszych miejscach list przebojów) „Monkey Business”, pochodzą kolejne super przeboje, takie jak „Don’t Punk With My Hart”, „My Humps” i „Pump It”. The Black Eyed Peas osiągnęło międzynarodowy sukces sprzedając ponad 17 milionów płyt na całym świecie.