Dzisiaj rusza kampania plakatowa warszawskiej uczelni Collegium Civitas, mająca na celu rozpowszechnienie znajomości Uczelni i zachęcenie do rozpoczęcia studiów w CC. Będzie trwała 2 tygodnie a plakaty zawisną w metrze, na słupach ogłoszeniowych oraz na przystankach autobusowych.
Przez dwa tygodnie, do końca maja potrwa akcja promocyjna warszawskiej uczelni Collegium Civitas, specjalizującej się w naukach społecznych i politycznych.
Celem kampanii jest rozpowszechnienie znajomości Uczelni wśród tegorocznych maturzystów i zachęcenie ich do przyjścia na studia.
Podstawę kampanii stanowią kolorowe plakaty, przedstawiające znanych i cenionych wykładowców Collegium Civitas: prof. Edmunda Wnuk-Lipińskiego, prof. Wojciecha Roszkowskiego, prof. Andrzeja Paczkowskiego, dr hab. Andrzeja Friszke, dr Jacka Saryusz-Wolskiego i red. Jacka Żakowskiego.
Plakaty o rozmiarze 120 na 180 cm zostały powieszone na słupach ogłoszeniowych Warexpo (82 sztuki), w metrze (10 sztuk) oraz na przystankach autobusowych (21 sztuk). Projekty przygotowało Studio Bakalie, wyborem nośników zajęło się Collegium Civitas a zakupem easymedia.