W dniach 11–24 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego odbył się Case Study Week. Warsztaty przeprowadziło dziesięć firm, m.in. KPMG i Kolaja & Partners, a partnerem projektu było Wydawnictwo Wiedza i Praktyka. Studenci biorący udział w wydarzeniu mieli również okazję sprawdzić swoją wiedzę w Turnieju Gry Cashflow.
Cashflow to nie tylko
sprawozdanie z przepływu środków pieniężnych, bardzo dobrze znane wszystkim
finansistom. To także gra edukacyjna zaprojektowana tak, aby umożliwić
uczestnikom poznanie tematyki związanej z rachunkowością i finansami.
Cashflow umieszcza gracza w
środowisku pozwalającym mu na eksperymentowanie z własną strategią. W grze
należy podejmować trudne decyzje związane z przychodami, kosztami, podatkami
oraz wiele innych o mniej standardowym charakterze.
W turnieju wzięło udział
ponad 30 studentów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
zainteresowanych zagadnieniami finansowymi. Trzech najlepszych uczestników
otrzymało cenne nagrody ufundowane przez Wydawnictwo Wiedza i Praktyka sp. z
o.o.
Case Study Week to cykliczne
wydarzenie skierowane do studentów wydziałów ekonomicznych promujące i
kształtujące umiejętności menedżerskie z różnych dziedzin zarządzania.
Uczestnictwo w przedsięwzięciu pomaga rozwijać przede wszystkim miękkie
kompetencje tj. praca w grupie, kreatywność, komunikatywność. Umożliwiają to
najwięksi międzynarodowi pracodawcy, dzieląc się ze studentami swoją wiedzą i
doświadczeniem podczas przeprowadzanych Case Studies, interaktywnych warsztatów,
które w szczególny sposób angażują studentów.
Projekt koordynuje Samorząd
Studentów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Strona projektu: www.case.szturmowa.com