W dniach 18 i 23 maja 2007 odbędą się imprezy promujące wydane w ubiegłym roku albumy „Pieprz i Wanilia vol. 3” i „Pozytywne Wibracje vol. 8”. Wydawca albumów, STX Records (Grupa STX JAMBOREE) promuje w ten sposób cieszące się dużą popularnością kompilacje muzyczne. Na zaproszenie organizatorów imprez, do Polski po raz pierwszy przyjadą DJ-e legendarnego kolektywu - United Future Organization.
W piątek 18 maja w restauracji Ale Gloria oraz Domu Dochodowym, mieszczących się przy Placu Trzech Krzyży, na iście egzotycznej imprezie, promującej trzecią część albumu „Pieprz i Wanilia”, wystąpi niezwykle żywiołowy, afrykański zespół Motema Africa. Serce Afryki – bo tak brzmi tłumaczona na język polski nazwa zespołu, zaserwuje gościom niezwykle energetyczną dawkę południowych rytmów. Występy grupy ubarwią afrykańskie tańce. Na imprezie promującej album „Pieprz i Wanilia” nie zabraknie naturalnie również oryginalnych, kulinarnych wariacji.
Oprócz afrykańskiej gwiazdy wieczoru, na imprezie zagra również znakomity DJ Ed Szynszyl. Jak sam twierdzi – jego wieczory to smak Mojito i Salsy, Caipirinhi i Samby, Cerveja i Reggaeton, Tequili i Latin House. Na gości imprezy czeka więc prawdziwa uczta smaków i szampańskiej zabawy.
Niecały tydzień później, 23 maja w warszawskim klubie Melodia wystąpią DJ-e legendarnego, japońskiego kolektywu United Future Organization: Tadashi Yabe i Raphael Sebbag. Światowej sławy muzycy - prekursorzy gatunku muzycznego acid jazz, zagrają podczas imprezy promującej ósmą edycję kompilacji muzycznej „Pozytywne Wibracje”, na której znalazło się również nagranie grupy. Artyści wystąpią w Polsce po raz pierwszy. Gwiazdą wieczoru w klubie Melodia będzie również znany z ósemki – młody, debiutujący wokalista - Jarek Wist z zespołem (Members Of Pozytywne Wibracje).
Utwory United Future Organization są bardzo chętnie zamieszczane na najrozmaitszych kompilacjach muzycznych, wydawanych na całym świecie. Stanisław Trzciński
– pomysłodawca kultowych już „Pozytywnych Wibracji” zamieścił nagrania japońskich artystów w trzech albumach – „United Future Airlines” (Pozytywne Wibracje vol. 3), „Friends – Will be” (czwarta część kompilacji) oraz „Sunday Folk Tale” (ostatnia edycja składanki).
UFO to trzyosobowy zespół DJ-ów, składający się z rezydentów najlepszych Tokijskich klubów - Tadashi Yabe, Toshio Matsuura, a także pochodzącego z Francji Raphael-a Sebbag-a. Wydany przez artystów w 1993 roku w 29 krajach, debiutancki album zatytułowany „United Future Organization” należy obecnie do klasyków gatunku acid jazz. Tuż po pojawieniu się krążka na rynku, został on błyskawicznie sprzedany w ponad 100 000 egzemplarzach. Od tego czasu grupa cieszy się niesłabnącą popularnością, czego najlepszym dowodem są częste występy w najlepszych klubach na całym świecie. Nagrania i remiksy UFO zamieszczone zostały na ponad 50 czołowych, światowych kompilacjach (m. in. remiks „Summertime” Sarah Vaughan na słynnej serii składanek wytwórni Verve – Verve Remixed). Koncerty UFO za każdym razem stają się dużym wydarzeniem. Kilka z nich zarejestrowanych zostało w wydanym w 2002 roku albumie
o nazwie „V”.
Oprócz japońskiej gwiazdy wieczoru, podczas imprezy w Melodii wystąpi również debiutujący i świetnie zapowiadający się wokalista Jarek Wist - Members of Pozytywne Wibracje, którego singiel „Fresh” promował ostatnią edycję płyty wydanej przez STX Records. Podczas wieczoru zagra również znany warszawski DJ – Cpt. Sparky.
Na obu imprezach promujących muzyczne albumy gościć będą partnerzy i przyjaciele ósmej części „Pozytywnych Wibracji”. Organizatorzy imprez – Agencja STX JAMBOREE, Universal Music Polska, a także EMI MUSIC POLSKA przeznaczyli również pulę biletów do wygrania za pośrednictwem mediów.
Sponsorem imprezy promującej ósmą część „Pozytywnych Wibracji” jest producent cukierków kawowych Kopiko. Współpracę przy organizacji wydarzenia podjęła również firma Flash Press Media – organizator projekcji zdjęć w konwencji tytułu albumu „Pozytywne Wibracje”, która odbędzie się podczas majowej imprezy.
Dyskografia United Future Organization:
United Future Organization (1993)
No Sound Is Taboo (1994)
3rd Perspetive (1996)
Bon Voyage (1999)
V (five) (2002)
STX JAMBOREE, w skład której wchodzą STX Records i Agencja JAMBOREE, specjalizuje się w marketingu muzycznym – zespole kompleksowych działań z zakresu marketing services, czyli eventów, BTL, kreacji, planowania kanałów komunikacji, public relations, ambient mediów itd., których celem jest wzrost sprzedaży promowanych za pomocą muzyki produktów, a także budowanie określonego wizerunku firm, organizacji czy instytucji. Zakres działalności agencji obejmuje między innymi: kompleksową organizację i produkcję imprez, wydarzeń specjalnych (eventów – np. zawody konne Sygnity Toyota World Cup 2007), koncertów (m.in.: James Brown, Ray Charles, Macy Gray, Diana Krall, Grace Jones), festiwali (m.in.: sześć edycji Festiwalu Jazz Jamboree); wydawanie płyt (w tym kompilacji Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Pieprz i Wanilia, Sygnowano Fabryka Trzciny, Global Chillout); pozyskiwanie licencji do muzyki do reklam. Celem STX JAMBOREE jest skuteczne kształtowanie strategii marketingu muzycznego i show businessu dla swoich klientów oraz agencji reklamowych; jak również realizacja wybranych zagadnień z zakresu PR, BTL i marketingu.