24 listopada na Politechnice Warszawskiej ( Gmach Główny ) będziesz mógł dowiedzieć się więcej o TRUST by Danone, unikatowej grze biznesowej, uczącej zarządzania w oparciu o wartości firmy, zadać nam pytania i wyjaśnić swoje wątpliwości.
TRUST by Danone to unikatowa gra biznesowa, ucząca zarządzania w oparciu o wartości. Gra, dzięki której nie tylko wykorzystasz wiedzę zdobytą na studiach, ale będziesz się świetnie bawić. Stwórz zespół, zagraj w TRUST by Danone i wygraj finał w Paryżu! Na zgłoszenia czekamy do 20 grudnia na www.trustbydanone.com
Celem gry jest uświadomienie jej uczestnikom, że w biznesie ważny jest nie tylko rezultat operacyjny, ale również sposób, w jaki został on osiągnięty. Poprzez interaktywną grę Danone pokazuje studentom swoje podejście do prowadzenia biznesu i uczy, jak budować relacje bazujące na współpracy i zaufaniu oraz jak podejmować decyzje biznesowe w oparciu o wartości firmy.
Grając w TRUST by Danone, w bezpiecznych warunkach wirtualnej rzeczywistości, studenci mają okazję wcielić się w role członków zarządu nowej filii Danone i zmierzyć się z konkretnymi problemami. Głównym zadaniem uczestników jest opracowanie strategii, zapewniającej realizację założonych celów biznesowych i jednocześnie zgodnej z wartościami firmy (Humanizm, Otwartość, Bliskość, Entuzjazm) oraz zasadami odpowiedzialności, zaufania i współpracy.
Partnerami drugiej edycji TRUST by Danone w Polsce są:
Partner wspierający: Liga Odpowiedzialnego Biznesu, której misją jest promocja idei odpowiedzialnego biznesu w środowisku akademickim
Partnerzy wykonawczy:
- Komitet Lokalny AIESEC Katowice ( Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
- Komitet Lokalny AIESEC Poznań ( Akademia Ekonomiczna w Poznaniu )
- ESTIEM Lokalna Grupa w Warszawie ( Politechnika Warszawska )
- IAAS:Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Kierunków Rolniczych i Nauk Pokrewnych
(Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego)
- OIKOS International (Szkoła Główna Handlowa)
- Koło Naukowe Zarządzania Praktyk ( Uniwersytet Warszawski )
- Synergia (Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego)
Gra odbywa się równolegle w szesnastu krajach – w Arabii Saudyjskiej, Argentynie, Belgii, Chinach, Francji, Hiszpanii, Indonezji, Malezji, Meksyku, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rumunii, Rosji, Turcji i Włoszech. W Polsce organizowana jest już po raz drugi.
Żeby zarejestrować się i wziąć udział w grze należy stworzyć 5-osobowy zespół i do 20 grudnia wypełnić formularz na stronie www.trustbydanone.com. Zakwalifikowane zespoły, będą mogły sprawdzić swoje siły w dniu 13 stycznia 2007, kiedy to Danone otworzy dla nich swoje podwoje i zaprosi studentów na ok. siedmiogodzinny „maraton zarządzania”.
Zwycięzcy rozgrywek styczniowych zmierzą się w marcu w finale krajowym, podczas którego będą mieli okazję spotkać się z Zarządem Danone Sp. z o.o. w Polsce. Polscy finaliści wyruszą w marcu 2007 do Paryża, gdzie staną w szranki z reprezentantami pozostałych 15 krajów i spotkają się z prezesem oraz menedżerami Grupy DANONE. Nagrodą główną dla członków najlepszego polskiego zespołu jest także oferta 2-miesięcznych płatnych praktyk w Danone w Polsce.
Marta Cichowlas, członek zwycięskiego zespołu pierwszej polskiej edycji TRUST by Danone, pracująca obecnie jako Młodszy Kierownik ds. Marki ( Jogurt Danone ), tak wspomina swój udział w grze:. Jedną z największych zalet Trust by Danone jest zespół, jaki tworzysz wspólnie ze swoimi przyjaciółmi, nie jesteś sam i efekt synergii widać na każdym kroku. 5 osób ma niesamowitą siłę oraz entuzjazm, jeżeli łączy ich wspólny cel: wygrana. Dzięki pracy w zespole uczysz się współpracować, argumentować swoje zdanie i znajdować kompromisy. Dla mnie przygotowania do każdego etapu były wielką przyjemnością: dowiedziałam się wiele o sobie, dużo się nauczyłam i zdobyłam wspaniałych przyjaciół. Nic nie tracisz próbując, a do odważnych świat należy!
„TRUST by Danone to jedno z prowadzonych przez nas działań, dzięki którym możemy dzielić się naszym doświadczeniem i jednocześnie pokazać naszą firmę od środka. Wiele osób myśli o dużych firmach tylko przez pryzmat produktów i reklam, a tymczasem są to przede wszystkim ludzie i wypracowana przez nich kultura pracy i zarządzania” - mówi Przemek Pohrybieniuk, Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych Danone w Polsce - „Chcielibyśmy, aby dzięki TRUST by Danone polscy studenci mogli zobaczyć jak wyglądają światowe standardy DANONE, a jednocześnie poczuć jak bliskie są one naszej polskiej tradycji i wartościom”.
WIĘCEJ INFORMACJI:
www.trustbydanone.com oraz www.danone.pl