Najbardziej pozytywne miejsca Warszawy otrzymały Pozytywki – nagrody wieńczące Plebiscyt Pozytywne Miejsca Warszawy, przeprowadzony w ramach Programu Pozytywne Miasto Clear Channel. Pozytywki zostały wręczone podczas Gali zorganizowanej w jednym ze zwycięskich, pozytywnych miejsc.
Pozytywki to wyróżnienia przyznawane przez organizatorów Programu Pozytywne Miasto Clear Channel osobom, instytucjom lub organizacjom za działania na rzecz budowy pozytywnego klimatu polskich miast i zmiany wizerunku dużego miasta na bardziej bliski i przyjazny jego mieszkańcom.
W Plebiscycie Pozytywne Miejsca Warszawy, zachęcającym mieszkańców stolicy do poszukiwania wibrujących pozytywnymi emocjami miejsc, można było głosować w pięciu kategoriach. Za najbardziej pozytywne miejsca mieszkańcy stolicy uznali: klub Paprotka, Muzeum Powstania Warszawskiego, Park Skaryszewski, Pałac Kultury i Nauki oraz Starówkę. Pozytywki zostały wręczone właścicielom i administratorom tych miejsc, podczas uroczystości, która odbyła się 22 czerwca, o godzinie 12.00 w klubie Paprotka – jednym z laureatów Plebiscytu.
„Wybrane przez warszawiaków miejsca – tak różnorodne – łączy wspólny mianownik: pozytywny i przyjazny mieszkańcom klimat. Wręczając Pozytywki chcemy uhonorować te miejsca w imieniu wszystkich mieszkańców stolicy i podziękować właścicielom i administratorom za wkład w budowanie pozytywnego miasta.” - mówi Anna Nowakowska, Dyrektor Marketingu firmy Clear Channel Poland.
Plebiscytowi towarzyszył konkurs na najciekawsze uzasadnienia. Podczas Gali zwycięzcy konkursu otrzymali nagrody – aparaty cyfrowe oraz billboard do własnego użytku przez miesiąc.
Patronami medialnymi plebiscytu Pozytywne Miejsca Warszawy są „Życie Warszawy”, „Wprost Wydarzenia i Kultura”, „Aktivist”, „Outdoor Media” oraz Radio PIN. Honorowy patronat objęło Biuro Promocji i Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy.
Program wspiera Rada Programowa w składzie: Agata Passent – dziennikarka i felietonistka, Bogna Świątkowska – Prezes Fundacji Bęc Zmiana, Mirosław Pęczak – socjolog, dziennikarz Polityki oraz Tadeusz Deszkiewicz – dyrektor Biura Promocji i Rozwoju Miasta
Wyniki plebiscytu, najciekawsze uzasadnienia oraz informacje dotyczące dalszych działań programu Pozytywne Miasto Clear Channel można znaleźć na stronie www.pozytywnemiasto.pl.
Informacje o Programie Pozytywne Miasto Clear Channel:
Programu Pozytywne Miasto Clear Channel ma na celu budowanie pozytywnego klimatu polskich miast, aktywizowanie życia miejskiego poza domem, odnajdywania w mieście miejsc, które mają charakter i swoją pozytywną energią przyciągają mieszkańców, niezależnie od płci i wieku. Koncepcja programu powstała jako odpowiedź na coraz większą anonimowość i szarość miejskiej codzienności oraz swoistą niechęć do aktywnego życia poza domem. Działania Programu wspiera Rada Programowa, do której zaproszono osoby związane z kulturą miejską.
Informacje o firmie:
Clear Channel Poland jest polskim oddziałem wiodącego, światowego koncernu reklamy zewnętrznej – Clear Channel Worldwide, który posiada prawie 800 tysięcy powierzchni reklamowych w 63 krajach. Poza reklamą zewnętrzną koncern jest nadawcą telewizyjnym
i radiowym w USA, posiada stacje radiowe w Europie i jest liderem w dziedzinie organizacji widowisk artystycznych i sportowych.
W ofercie Clear Channel Poland znajdują się nowoczesne nośniki i rozwiązania reklamowe oferujące możliwość ciągłego kontaktu z konsumentem – od momentu wyjścia na zewnątrz, aż do półki sklepowej. Do flagowych nośników firmy należą: tablice 6x3 (sieć SuperNet 6x3), tablice reklamowe 4x3m (billboardy i freeboardy), citylighty (w tym sieci dedykowane City Young i City FMCG) oraz backlity (nośniki spektakularne i niestandardowe). Kolejną grupę produktów stanowią nośniki reklamowe w miejscu sprzedaży. Rozwiązania te obejmują trzy strefy hipermarketu: wejście i galerię handlową (reklama na drzwiach wejściowych, citylighty w galeriach handlowych), halę zakupową (wózki zakupowe, naklejki podłogowe, zwieńczenia regałów, stopery) oraz obszar kasy (taśmy przesuwne kas, przegrody kasowe „Następny klient”, podajniki do wydawania reszty).
W portfolio firmy są również 3 tzw. dedykowane rozwiązania reklamowe: sieć na uczelniach (ławki i stojaki rowerowe), w centrach biznesu (standy o formacie 1,2x1,8 m) oraz sieć wakacyjna Holiday Media (nadmorska sieć nośników na plażach i promenadach najpopularniejszych miejscowości wczasowych).