Już po raz drugi Studenckie Koło Psychologii Ekonomicznej MODERATOR organizuje Dni Reklamy. Impreza odbędzie się w dniach 21-23 kwietnia 2006 na Wydziale Psychologii UW, przy ul. Stawki 5/7.
W piątek 21 kwietnia odbędzie się seria wykładów dotyczących nowości w reklamie, zarówno komercyjnej, jak i społecznej. Do współpracy zaprosiliśmy znanych teoretyków oraz praktyków z branży reklamy i psychologii.
W sobotę i niedzielę odbędą się warsztaty ze strategii i kreacji w reklamie. Warsztaty organizują dla nas agencje reklamowe, m.in. PUBLICIS. Rok temu, dzięki Dniom Reklamy, wielu uczestników warsztatów odbyło praktyki w tej agencji.
„Organizujemy konferencję „Dni Reklamy” po to, aby pokazać studentom, którzy charakteryzują się kreatywnością, są ambitni i ciekawi zasad rządzących światem reklamy, jak patrzeć na marketing i reklamę. Chcemy zwrócić uwagę na wielowymiarowość tego zagadnienia, pokazać różne punkty widzenia. Reklamę w Polsce tworzą bowiem zarówno psychologowie, jak i ekonomiści, socjologowie, poloniści, antropologowie, dziennikarze i wielu innych. Chcemy, aby imprezy o tej tematyce odbywały się co roku i dawały studentom możliwość współpracy z tymi praktykami z branży reklamowej, doskonalenia posiadanych umiejętności podczas wykładów i warsztatów prowadzonych przez najlepszych specjalistów”.
Zarząd MODERATORA
Dodatkową atrakcją imprezy (w piątek) będzie loteria z ciekawymi nagrodami.
Przewidujemy też poczęstunek dla uczestników.
Serdecznie zapraszamy wszystkich spragnionych wiedzy i chcących sprawdzić w praktyce swoje umiejętności z dziedziny reklamy.
Zapisy na warsztaty oraz szczegółowy program imprezy na stronie Dni Reklamy: www.psychologia.pl/moderator/dni_reklamy