Już 9 lutego w Salonie Empik Megastore Nowy Świat/Warszawa pojawi się D O D A będzie podpisywała płyty - ale nie tylko jej wizyta będzie również związana z promocją napoju IRN-BRU którego fani będą mogli skosztować podczas wizyty artystki
Fenomenalny. Lansujący. Nowoczesny. Niepowtarzalny. Prowokujący. Tymi słowami można określić nowy napój wieloowocowy, który właśnie pojawił się na polskim rynku.
Aby wszystko składało się w jedną całość i do końca oddawało charakter napoju o nazwie Irn-Bru wizerunkiem została Doda.
Prowokująca, trendy, fenomenalna. Taka jest wokalistka zespołu Virgin, która nie raz już nas zaskoczyła. Tym razem reklamując napój Irn-Bru.
Producentem szkockiego napoju jest firma AG Barr z Glasgow założona w 1875 roku, a obecnie czwarta pod względem wielkości produkcji napojów w UK.
Irn-Bru jest napojem gazowanym skierowanym do nastolatków i młodych ludzi. Jak również osób, które cenią sobie dobrą markę i chcą być trendy. Picie fenomenalnego Irn-Bru znaczy o wiele więcej niż może się wydawać. Napój posiada oryginalny i niepowtarzalny smak, który za każdym razem dostarcza nowych, orzeźwiających wrażeń. Udało się go uzyskać dzięki wyselekcjonowaniu 32 esencji smakowych. Fenomen na skale światową. Zazwyczaj napój posiada tylko dwa smaki.
Co jeszcze mają fenomenalne?
Na pewno kampanie reklamowe charakteryzujące się dużym poczuciem humoru. Dowodem na sukces są nagrody, jakie dostają na międzynarodowych konkursach reklamy.
W 2001 roku Irn-Bru obchodził swoją setną rocznicę i w tym samy czasie krzyknięty zostało bestsellerem sprzedażowym w Szkocji. Natomiast cztery lata później asortyment został rozszerzony o wersje dietetyczną, co pozwoliło na powiększenie grupy docelowej.
Firma AG Barr odniosła duży sukces na rynku rosyjskim, gdzie od 1994 roku rozpoczęła dystrybucje napoju. Dużą popularnością cieszy się również na rynku hiszpańskim, kanadyjskim, holenderskim, niemieckim, greckim, cypryjskim i australijskim
W 2005 firma Optimum Distribution rozpoczęła dystrybucje napoju Irn-Bru również na terenie Polski. Pierwsza faza obejmuje Warszawę, ale już w tym roku sprzedaż obejmie cały kraj, co będzie związane z ogólnopolską kampania telewizyjna.