16 czerwca 2005r. o godzinie 11.15 w Szkole Głównej Handlowej Edward J. Phillips wygłosi wyklad pt.: „THE PROMOTION OF A NATIONAL PRODUCT
IN THE INTERNATIONAL MARKET” - Belvedere Vodka case study.
w kategorii wódek. E.J. Phillips jest absolwentem Uniwersytetu Stanford, doktorem prawa na Uniwersytecie Stanu Minnesota, absolwentem podyplomowych studiów zarządzania Harvard Business School.
Wykład ma na celu wywołanie dyskusji na temat możliwości promocji polskich produktów luksusowych na świecie. W panelu wezmą udział najbardziej znani i cenieni wykładowcy z Polski, studenci kursów MBA, studenci
i biznesowych .
Zgłoszenia uczestnictwa w wykładzie prosimy kierować drogą elektroniczną na adres: info@raproductions.pl
Tego samego dnia w Warszawie w Pałacu Belwederskim, odbędzie się trzecie z kolei rozdanie Nagród Belvedere dla młodych utalentowanych Polaków, rozpoczynających międzynarodowe kariery. Laureatami poprzednich edycji Nagród Belvedere byli:
Fundatorem nagród jest Edward J. Phillips.
Załączone fotografie mogą być wykorzystane bezpłatnie w informacjach prasowych dotyczących powyższych wydarzeń. Foto archiwum Belvedere Vodka.