Numer oferty: StPr/25/11829
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: • Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących zajęcia pasa drogowego,
• Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
• Kontrola zgodności zajmowania pasa drogowego z wydanym zezwoleniem.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 do 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Miesięczne wynagrodzenie zasadnicze od 4900 zł do 7000 zł
System wynagradzania: Ryczałtowy
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- prawo jazdy ka B
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie,
- Nieposzlakowana opinia,
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych,
- Dobra znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o drogach publicznych,
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość topografii m. st. Warszawy,
- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135).
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego
w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.
Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 15.12.2025 r. do godziny 15:30.
Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.
Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 787.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
NIP: 5270210744
REGON: 010270068
Adres www: https://zdm.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Karolina Kapusta
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie,
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - elektroniczny system rekrutacji: https;//zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/