Serwis Oferty pracy w Warszawie - dział praca Studencki Informator Regionalny - Warszawa
Data ważności ogłoszenia: 14 grudnia 2025 (niedziela)

Specjalista w wydziale obsługi klienta w oddziale okręgowym nbp w warszawie k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-12-03
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: NARODOWY BANK POLSKI
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Numer oferty: StPr/25/11775

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Warecka 11A, 00-034 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie podatku od towarów i usług,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą reklamacji oraz innymi usługami realizowanymi na rzecz posiadaczy rachunków obsługiwanych w NBP,
- obsługa klientów w zakresie wystawiania i rejestracji zleceń gotówkowych,
- monitorowanie, analiza i sporządzanie zestawień z przepływów środków na rachunkach bankowych,
- naliczanie oraz weryfikacja odsetek naliczonych na rachunkach,
- przeprowadzanie kontroli prawidłowości zapisów księgowych oraz kompletności dowodów księgowych zrealizowanych w dniu bieżącym,
- wykonywanie zadań dotyczących zamknięć rocznych, w tym sporządzanie informacji do sprawozdawczości finansowej,
- obsługa systemów informatycznych wykorzystywanych do realizacji zadań w NBP.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Data zakończenia: 01.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatki
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 2)
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
  • Pakiet MS Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, bankowość, ekonomia,
- wiedza z zakresu przepisów prawa podatkowego i rozliczeń VAT,
- znajomość ogólnych zasad rachunkowości,
- biegła obsługa pakietu MS Office (Excel, Word),
- umiejętność pozyskiwania i wykorzystywania informacji oraz pracy z obowiązującymi przepisami,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- skrupulatność, dokładność, terminowość i odpowiedzialność za efekty własnej pracy,
- wychodzenie z inicjatywą i poszukiwanie rozwiązań,
- chęć uczenia się i otwartość na zmiany,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy własnej i zdolność do pracy pod presją czasu,
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
- biegła znajomośc języka polskiego.

Praca w godz.: 7:30-15:30.

Zgłoszenia wyłącznie przez formularz na stronie www.nbp.pl - oferty pracy

Pełna treśc ogłoszenia jest dostepna na stronie: https://nbp.pl/o-nbp/praca-i-kariera/

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: NARODOWY BANK POLSKI
NIP: 5250008198
REGON: 000002223
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Zgłoszenia wyłącznie przez formularz na stronie www.nbp.pl - oferty pracy

Pełna treśc ogłoszenia jest dostepna na stronie: https://nbp.pl/o-nbp/praca-i-kariera/

opublikowano: 2025-12-03
ostatnia aktualizacja: 2025-12-04
Komentarze
Polityka Prywatności