Numer oferty: StPr/25/11590
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wawelska 56, 00-922 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - koordynacja i prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i realizacją postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej,
- wstępna rewizja zadań egzaminacyjnych,
- projektowanie i prowadzenie spotkań informacyjnych nt. postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej,
- opracowywanie harmonogramów, procedur i dokumentacji,
- współpraca z zespołami merytorycznymi, ekspertami i instytucjami zewnętrznymi,
- monitorowanie przebiegu działań i raportowanie postępów,
- przygotowywanie analiz, sprawozdań, rekomendacji i materiałów informacyjnych,
- udział w projektach rozwojowych związanych z procesem naboru do służby cywilnej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 28.11.2025
Data zakończenia: 28.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Administracja/Nauki polityczne, społeczne/Zarządzanie/pokrewne
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie: wyższe (preferowane: prawo, administracja, nauki polityczne, społeczne, zarządzanie lub pokrewne),
- minimum 2 lata doświadczenia pracy w administracji publicznej lub na uczelni wyższej lub w obszarze rekrutacji/projektów HR,
- znajomość przepisów dotyczących służby cywilnej,
- znajomość m.in. przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. z dnia 23 czerwca 2025 r. poz. 811),
- umiejętność koordynowania projektów i pracy zespołowej,
- dobra znajomość MS Office,
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie, wykazywanie inicjatywy, kreatywność,
- umiejętność dochowania poufności na każdym etapie prac przygotowawczych,
- rzetelna i terminowa realizacja przydzielonych zadań,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- analityczne myślenie,
- doświadczenie zawodowe w obszarze tworzenia zadań egzaminacyjnych i egzaminów,
- znajomość procesów naboru w administracji publicznej,
- doświadczenie w realizacji projektów strategicznych lub procesów rekrutacyjnych w instytucjach administracji publicznej,
- znajomość funkcjonowania administracji publicznej państw Unii Europejskiej,
- znajomość języka angielskiego na poziome B2,
- znajomość zagadnień zarządzania kompetencjami,
- umiejętność wystąpień publicznych,
- zainteresowanie tematyką HR,
- znajomość j. polskiego w stopniu komunikatywnym.
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Ochota
Godziny pracy: 8:00 - 16:00
Kontakt: e-mail: praca@ksap.gov.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: KRAJOWA SZKOŁA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ IM. PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ LECHA KACZYŃSKIEGO
NIP: 5250006124
REGON: 006472421
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wawelska 56, 00-922 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: praca@ksap.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail