Numer oferty: StPr/24/14856
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- obsługa eksploatacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZGN Praga Północ,
- ewidencja budynków, lokali i terenów w ramach powierzonego zasobu nieruchomości m. st. Warszawy,
- obsługa najemców i użytkowników lokali mieszkalnych i terenów tj. rozmowy z interesantami, wyjaśnienie zgłaszanych spraw, odpowiedzi na korespondencję itp.
- prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą najemców lokali mieszkalnych,
- wprowadzenie i aktualizacja danych w programach,
- nadzór nad firmami świadczącymi usługi komunalne dla nieruchomości.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 17.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: administrator nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Administrator nieruchomości
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania na danym stanowisku:
- wykształcenie minimum średnie bez stażu pracy,
- doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami min. 1 rok,
- znajomość obsługi komputera w zakresie: edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: zarządzania nieruchomościami, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki najmu lokali i ochrony praw lokatorów oraz własności lokali.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (cv) podpisany odręcznie;
- list motywacyjny podpisany odręcznie;
- oświadczenie potwierdzające obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w ustawie o pracownikach samorządowych podpisane odręcznie;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane odręcznie;
- zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie podpisana odręcznie.
Klauzula informacyjna o obowiązywaniu Procedury zgłoszeń wewnętrznych.
Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) informuję, że w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych wprowadzona zarządzeniem nr 51/2024 Dyrektora Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy z 17 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia Procedury zgłoszeń wewnętrznych w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy.
W związku z ww. Procedurą, może Pan/Pani zgłosić ewentualne naruszenie prawa polegające na działaniu lub zaniechaniu niezgodnym z prawem lub mającym na celu obejście prawa, we wszystkich dziedzinach wskazanych w art. 3 ust. 1 ww. ustawy, o którym dowiedział/a się Pan/Pani w ramach procesu rekrutacji:
Zgłoszeń można dokonywać za pomocą następujących środków komunikacji:
1. na adres sygnalista@zgn-praga-pn.pl;
2. na adres korespondencyjny ZGN, z dopiskiem Zgłoszenie wewnętrzne - do rąk własnych Kierownika DNOR;
3. osobiście na wniosek złożony za pośrednictwem wymienionych powyżej kanałów. Spotkanie zorganizowane będzie w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku.
Procedura zgłoszeń wewnętrznych dostępna jest na stronie internetowej Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy w zakładce Informacje dodatkowe, https://pragapn.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapn/-/informacje-dodatkowe).
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie na stanowisko pomocnicze i obsługi - Administrator w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy. Pracodawca informuje, iż Pani/Pana dane osobowe, będą przetwarzane by mogła/mógł Pani/Pan wziąć udział w rekrutacji na stanowisko w ZGN. Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Miejsce pracy: Administracja Obsługi Mieszkańców.
Godziny pracy: 7.30-15.30.
Druki oświadczeń oraz zgoda na przetwarzanie nieobowiązkowych danych osobowych podanych dobrowolnie dostępne są: w siedzibie Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy, 03 - 719 Warszawa ul. Jagiellońska 23 Biuro Podawcze parter, pok. nr 26Dział Zatrudnienia parter, pok. nr 7 lub
można uzyskać mailowo w godzinach 8-15, w odpowiedzi na maila wysłanego na adres kadry@zgn-praga-pn.pl
(odpowiedź na wiadomości otrzymane po godzinie 15:00, zostanie wysłana w kolejnym dniu roboczym).
Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie pocztą kompletu dokumentów (decyduje data dostarczenia do Zakładu) lub złożenie osobiście w zamkniętej kopercie w Biurze Podawczym parter, pok. nr 26 w terminie do dnia 27 grudnia 2024 r. pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy
03 - 719 Warszawa ul. Jagiellońska 23 z dopiskiem na kopercie: Rekrutacja na stanowisko Administrator
w ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w pełnym wymiarze czasu pracy
(termin złożenia dokumentacji do dnia 27 grudnia 2024 r.).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
NIP: 1132524746
REGON: 011513343
Adres www: https://www.zgn-praga-pn.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 205 41 30, 22 205 41 31
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon