Numer oferty: StPr/24/14769
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie registratury akt Wydziału Konwojowego KSP i składnicy akt Policyjnej Izby Dziecka WK KSP.
2. Przyjmowanie akt przekazanych do Składnicy Akt lub do brakowania.
3. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
4. Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych.
5. Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej.
6. Uczestniczenie w pracach komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Konwojowego.
7. Zastępowanie sekretarki Naczelnika Wydziału.
8. Sporządzanie listy obecności dla policjantów i pracowników Wydziału.
9. Kompletowanie i aktualizowanie zbiorów akt prawnych.
10. Prowadzenie Kancelarii Jawnej.
11. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej w wydziale poprzez przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie i przesyłanie dokumentów.
12. Przyjmowanie, weryfikowanie nadanej klasyfikacji dokumentacji spraw ostatecznie zakończonych, odnotowywanie w dziennikach kancelaryjnych oraz uczestniczy przy klasyfikacji akt kat. B pod względem okresu przechowywania.
13. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, archiwizowanie, wydawanie, udostępnianie i wysyłanie materiałów jawnych oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dla tych dokumentów w celu zapewnienia obsługi i przetwarzania materiałów jawnych w wydziale
14. Rozliczanie policjantów i pracowników Wydziału z przydzielonych spraw i dokumentów służbowych w przypadku ustania stosunku pracy/służby, przeniesienia lub delegowania.
15. Uczestniczenie w pracach komisji ds. brakowania dokumentacji jawnej kat. BC oraz w pracach komisji inwentaryzacji dokumentów jawnych.
16. Sporządza wykazy dokumentów pobranych z Kancelarii przez pracowników komórek organizacyjnych w celu rozliczenia z dziennikiem korespondencji.
17. Prowadzenie okresowej kontroli stanu dokumentów znajdujących się w Kancelarii.
18. Sprawdzanie właściwych oznaczeń i ewidencjonowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji rejestrów dzienników, książek ewidencyjnych i teczek, odnotowywanie zmiany.
19. Ewidencjonowanie stempli i pieczęci znajdujących się na wyposażeniu Kancelarii.
20. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów do 10 kg.
21. Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w postaci:
- rejestru dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,
- dzienników korespondencyjnych,
- rejestru wydanych materiałów kancelaryjnych,
- książki doręczeń przesyłek miejscowych,
- dziennika podawczego dokumentów,
- wykazu przesyłek wydanych i nadanych,
- podręcznych skorowidzów, rejestrów.
22. Zwracanie wykonawcom merytorycznym dokumentów przeznaczonych do wysłania, celem ich uzupełnienia w przypadkach, gdy nie spełniają określonych wymogów.
23. Corocznie rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych.
24. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego w celu przekazania spraw (nakazów doprowadzeń) do realizacji przez poszczególne komórki.
25. Sporządzanie okresowych sprawozdań i wykazów z realizowanych zadań przez Wydział.
26. Sporządzanie kwartalnych wykazów spraw niezałatwionych.
27. Przyjmowanie i wydawanie poczty jawnej.
28. Zabezpieczanie terminowej i prawidłowej wymiany poczty jawnej.
29. Opracowywanie oraz nadawanie przesyłki poleconej i zwykłej do urzędów pocztowych.
30. Przyjmowanie i przekazywanie przesyłek:
- nadanych przez instytucje i przedsiębiorstwa państwowe do jednostek resortu MSW i A;
- nadawanie przez Centrum Personalizacji Dokumentów MSW i A do Urzędów Dzielnic i Urzędu Wojewódzkiego.
31. Segregowanie i przygotowywanie przesyłki pocztowe jawnej do przewozu.
32. Ewidencjonowanie przyjętych przekazanych i wydanych przesyłek pocztowych.
33. Prowadzenie sprawozdawczości z dziennego obrotu poczty.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2025
Data zakończenia: 28.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 020 PLN
Opis wynagrodzenia: Do wynagrodzenia dodatkowo: premia i dodatki: 20,00% premia + dodatek za wysługę lat przysługujacy po 5 latach pracy.
Wynagrodzenie w sumie nie niższe niż min. krajowa.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: śrfednie zawodowe,
- komunikatywność,
- umiejętność współpracy, organizacji pracy własnej,
- uprawnienia: kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych
klauzulą "ŚCIŚLE TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzaj.
Miejsce pracy: Włochowska 25/33
Godziny pracy: rozpoczęcia między 7.00 a 9.00 a zakonczenia miedzy 15.00 a 17.00.
Do wynagrodzenia dodatkowo: premia i dodatki: 20,00% premia + dodatek za wysługę lat przysługujacy po 5 latach pracy.
Wynagrodzenie w sumie nie niższe niż min. krajowa.
kontakt osobisty, kontakt e-mail: sebastian.zalesinski@ksp.policja.gov.pl, kontakt telefoniczny: 47 72 365 80.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Komenda Stołeczna Policji
NIP: 5251930070
REGON: 012126482
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 47 72 365 80
E-mail: sebastian.zalesinski@ksp.policja.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail