Numer oferty: StPr/24/13555
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: ZOFII NAŁKOWSKIEJ 11, 01-886 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Księgowanie faktur, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych. Sporządzanie raportów finansowych oraz rozliczeń rocznych. Terminowe regulowanie zobowiązań Wspólnot Mieszkaniowych. Bieżące naliczanie zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną, prowadzenie ewidencji pożytków i innych należności. Rozliczanie mediów. Windykacja należności. Udzielanie informacji członkom wspólnot na temat kwestii finansowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Praca w godzinach: 07:30-15:30
Wymagania:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące;
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata;
- umiejętność obsługi finansowo-księgowej;
- komunikatywna znajomość języka polskiego;
Kontakt: kontakt osobisty, Tel. 509087253 e-mail: ksiegowosc@posesor.warszawa.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: "ZARZĄDZANIE BUDOWNICTWO KONSULTING POSESOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 1181614053
REGON: 01736771800000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ZOFII NAŁKOWSKIEJ 11, 01-886 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 509087253
E-mail: ksiegowosc@posesor.warszawa.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail