2015-07-07

Warsztaty Google Day

GOOGLE DAY – CO KAŻDY E-MARKETER POWINIEN WIEDZIEĆ O NARZĘDZIACH GOOGLE? Warszawa, 7 lipca 2015 r.

Cel:

- Poznanie kluczowych narzędzi - komercyjnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci

- Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google'a

- Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google

- Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm

Korzyści dla uczestników:

- wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem

- inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży

- tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników

- wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

- Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online

- Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji

- kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

Metodologia:

- Forma wykładowa z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.

- Prezentacja i demonstracja narzędzi Google

- Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.

Szkolenie poprowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

Program:

1. Google Analytics w pigułce - to co najważniejsze z punktu widzenia marketera

- przegląd podstawowych statystyk - jak użytkownicy korzystają z Twojego serwisu, co przykuwa ich wzrok i co możesz śledzić?

- interpretacja kluczowych wskaźników od A do Z - od podstaw do zaawansowanych parametrów definiowanych przez Ciebie!

- ustalanie celów i analiza konwersji - co faktycznie sprzedaje, a co ma pośredni wpływ na zakup?

- niestandardowe elementy GA w praktyce [tagowanie linków, efektywność social media, integracja z Adwords/Webmaster Tools, filtry i segmenty]

2. Google dla SEM-owców, czyli jak działa Adwords i kluczowe aspekty SEO

- zasady prowadzenia i rozliczeń kampanii w modelu PPC - prześwietlamy algorytm Adwords

- interpretacja danych i wnioski - większy budżet? optymalizacja? a może treść reklamy - co wpływa na pozycje i jak efektywnie prowadzić działania SEM

- strategie dla słów kluczowych, tekstów reklamowych i inspiracje rynkowe

- narzędzie Google dla Webmasterów - jak zweryfikować swoją witrynę w SEO?

- pozostałe narzędzia i serwisy do analityki SEO udostępniane przez Google i nie tylko!

3. Google Maps

- jak zaistnieć w mapach Google'a bez żadnych opłat?

- monitorowanie efektywności - wyświetlenia i przekierowania, czyli co faktycznie daje obecność z wizytówką w Google Maps?

- reklama w Google Maps - po co, dla kogo i jak?

4. Google i społeczności

- koncepcja działań na YouTube (kanały, subskrybcje, użytkownicy, reklama) - jak wykorzystać potencjał największego serwisu wideo w sieci?

- Google+ - pierwsze kroki w serwisie społecznościowym Google'a

- pozostałe narzędzia społecznościowe Google (blogi, grupy dyskusyjne, Picassa)

5. Pozostałe narzędzia Google:

- Google Mobile - jak promować aplikacje mobilne w Google Play i reklama w sieci AdMob

- Google Insights for Search/Trends - jak wykorzystać barometr popularności Google?

- Google Zeitgeist i Alert - czego szukają internauci w sieci?

- Google Calendar/Dysk/Docs - jak wykorzystać i współdzielić platformy do komunikacji online?

- Google Tłumacz - po co i jak adaptować w projektach online?

- pozostałe narzędzia Google dla Firm - jak w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych narzędzi Google?

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Termin: 7 lipca 2015 r.

Miejsce: Warszawa

Koszt udziału 1 osoby wynosi:

730 zł + 23% VAT

Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.

Zgłoszenia:

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego: faksem bądź elektronicznie: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2015/google6/formularz_cc.php


data ostatniej modyfikacji: 2015-05-21 12:50:13
Komentarze
 
Polityka Prywatności