2015-05-28

Warsztaty - Copywriting i webwriting

COPYWRITING I WEBWRITING – JAK PISAĆ SKUTECZNE TEKSTY? Warszawa, 28 maja 2015 r.

Internauci nie lubią czytać, ale tylko 2 na 10 czyta coś więcej niż nagłówki. Żeby zachęcić ich do zapoznania się z Państwa ofertą, musicie zrozumieć sposób, w jaki podchodzą do tekstów w sieci.

Na warsztatach nauczą się Państwo jak przykuwać uwagę i sprzedawać produkty za pomocą słów na ekranie. Zdobytą Państwo wiedzę na temat tworzenia dobrych tekstów, wykorzystywanych nie tylko w Internecie, ale również w innych materiałach promocyjnych.

Zrozumiecie Państwo, jak czytają Internauci i nauczycie się tworzyć teksty dopasowane do ich nawyków.

Nauczycie się Państwo pisać skuteczne teksty, które sprzedadzą produkt/zainteresują odbiorcę.

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

- osoby zajmujące się redagowaniem tekstów do internetu, dziennikarzy

- copywriterów

- pracowników agencji reklamowych

- pracowników agencji public relations

- pracowników działów marketingu

Warsztaty prowadzi: Artur Jabłoński - szkoleniowiec z zakresu marketingu i mediów społecznościowych. Wykłada na kilku uczelniach i szkołach wyższych. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Pisze o marketingu na swoim blogu, dzieli się wiedzą z tego zakresu w branżowych pismach i na wortalach.

Program:

10:00 MODUŁ I: SPECYFIKA TEKSTÓW W INTERNECIE

1. Druk a Internet - różnice w podejściu do pisania

2. Czytelnicze nawyki internautów

3. Badania eyetrackingowe i ich przydatność dla copywritera

11:00 Przerwa na kawę

11:30 MODUŁ II: SKUTECZNE TEKSTY - ZASADY TWORZENIA

1. Klucze fascynacji i budowanie zaangażowania

2. AIDA i inne modele przyciągania uwagi czytelnika

3. Emocje w tekście - jak je wywoływać?

4. Struktura informacji - co chcę przekazać?

13:00 Przerwa na lunch

13:30 MODUŁ III: COPYWRITING - ĆWICZENIA

1. Tworzenie klikalnego tytułu i śródtytułu

2. Redagowanie tekstów informacyjnych - na czym się skupić?

3. Teksty na stronę www i opisy produktów - jak o nich pisać?

15:30 Przerwa na kawę

16:00 MODUŁ IV: COPYWRITING W SIECI - WEBWRITING

1. Język korzyści i sztuka operowania konkretem

2. Redagowanie i skracanie tekstów

3. Podsumowanie szkolenia

17:00 Zakończenie warsztatów

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Termin: 28 maja 2015 r.

Miejsce: Warszawa

Koszt udziału 1 osoby wynosi:

680 zł + 23% VAT

Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, certyfikat udziału, bufet kawowy i lunch w przerwach.

Zgłoszenia:

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego:

faksem bądź elektronicznie: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2015/ciw/formularz_cc.php


data ostatniej modyfikacji: 2015-05-13 13:52:56
Komentarze
 
Polityka Prywatności